رندر جدیدی از گوشی هوشمند ال جی وی 20 به بیرون درز کرد

رندر جدیدی از گوشی هوشمند ال جی وی 20 به بیرون درز کرد

در کنار سری 7 گوشی‌های اپل، گوشی هوشمند ال جی وی 20 (LG V20) یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که در ماه سپتامبر (شهریورماه) از سوی سازندگان آن معرفی خواهد شد. زمانی که شرکت LG اقدام به انتشار برخی از جزئیات گوشی هوشمند ال جی وی 20 کرده و باعث برانگیختن کنجکاوی همگان شد، تصویری از آن به نمایش نگذاشت. البته قبلا برخی رندرهایی از این گوشی به صورت غیر رسمی منتشر شده بود (اینجا ببینید) و امروز هم شاهد رندری کاملا جدید از گوشی هوشمند ال جی وی 20 بودیم. با گجت نیوز همراه باشید.

قرار است گوشی هوشمند ال جی وی 20 تجربه‌ای متفاوت از صدا و تصویر را به رخ بکشد

این تصویر جدید که توسط ایوان بلس (@evleaks) به بیرون درز کرده، قسمت جلوی گوشی هوشمند ال جی وی 20 را به تصویر کشیده و رندرهای درز شده قبلی را تأیید کرده است. مانند مدل قبلی (LG V10)، در گوشی هوشمند ال جی وی 20 نیز یک صفحه نمایشگر کوچک در قسمت بالایی صفحه نمایشگر اصلی واقع شده که البته با وجود این، خبری از دوربین دوگانه در قسمت جلو نیست. با توجه به شهرت و آوازه ایوان بلس، کاملا مطمئنیم که این تصویر، تصویری نزدیک‌تر به گوشی هوشمند ال جی وی 20 واقعی است.

رندر جدیدی از گوشی هوشمند ال جی وی 20 به بیرون درز کرد

به گفته مسئولین شرکت ال جی، گوشی هوشمند ال جی وی 20 با همکاری با B&O Play و استفاده از یک مبدل صدا و تصویر آنالوگ به دیجیتال 32bit Hi-Fi QUAD تجربه‌ای متفاوت از صدا و تصویر را به کاربران انتقال می‌دهد. همینطور می‌دانیم که این گوشی، اولین گوشی هوشمندی است که با اندروید 7 نوقا تولید می‌شود و شرکت LG هم این مسئله را تأیید کرده است.

این شرکت قرار است گوشی هوشمند ال جی وی 20 را به صورت رسمی در تاریخ 6 سپتامبر (16 شهریور) معرفی و احتمالا مدت کوتاهی پس از آن روانه بازار کند. بر اساس یک شایعه، این گوشی در تاریخ 23 سپتامبر (2 مهر) و با همکاری اپراتور تلفن همراه T-Mobile در ایالات متحده و با قیمتی در حدود 650 دلار در دسترس خواهد بود.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند ال جی وی 20 بدانید، مقاله هرآنچه از گوشی ال جی وی 20 می‌دانیم؛ طراحی، مشخصات، تاریخ عرضه و…ما را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*