تصویری از موبایل LG V20 در دنیای واقعی دیده شد

در حالی که به رونمایی رسمی از موبایل LG V20 نزدیک می‌شویم، تصویر جدیدی از این محصول در دنیای واقعی منتشر شده است. شرکت ال جی در سال جدید در کنار عرضه پرچم‌دار خود گوشی ال جی جی 5، قصد دارد تا از نسل جدید گوشی هوشمند مقاوم ال جی وی 10 رونمایی کند. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی باید به پردازنده اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی و صفحه 5.5 اینچی Quad HD اشاره کرد.

اگر چه در حال حاضر گلکسی نوت 7 سامسونگ می‌تواند بهترین و جذاب‌ترین گوشی هوشمند بازار جهان باشد؛ گوشی هوشمند LG V20 در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین دیوایس‌های این حوزه تبدیل خواهد شد.

با تأکید گوگل، موبایل LG V20 نخستین دیوایس اندرویدی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض میزبان اندروید 7 نوقا است و انتظار می‌رود که در تاریخ  ششم سپتامبر آینده (16 شهریور) شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند باشیم.

زمانی که رندرهای جدید منتشر شده مربوط به این گوشی هوشمند را در سطح اینترنت مشاهده کردیم، این ایده به ذهن ما رسید که ال جی در حال اعمال تغییرات گسترده‌ای بر روی پرچم‌دار آینده‌ی خود است. هرچند که ما تنها ناچار بودیم به آن تصاویر سه بعدی بسنده کنیم. حال نوبت به آن رسیده تا تصویری از موبایل LG V20 را در دنیای واقعی ببینیم.

موبایل LG V20

تصویر موبایل LG V20 در دنیای واقعی

حتی در حالی که این تصویر از زاویه خوبی گرفته نشده است، ما به وضوح می‌توانیم لوگو ال جی ر ا در زیر صفحه نمایش این اسمارت فون مشاهده کنیم که با حاشیه‌های بسیار نازکی همراه شده است. متأسفانه همراه با این تصویر، مشخصات دیگری از پرچم‌دار آینده ال جی منتشر نشده است؛ بنابراین باید تا زمان رونمایی رسمی ال جی از این دیوایس، ناچاراً بر روی شایعات انتشار یافته اکتفا کنیم.

مشخصات احتمالی موبایل LG V20

در اینجا نگاه اجمالی را به مشخصات قابل انتظار موبایل LG V20 خواهیم داشت. اول از هر چیزی عنوان می‌شود که این محصول به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD برخوردار است. اما علاوه بر آن صفحه نمایش دوم این محصول نیز حاوی تکنولوژی «همیشه روشن» خواهد بود. در نمای داخلی این گوشی نیز ما شاهد حضور یک پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز و ارائه دهنده‌ای به نام اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 4 گیگابایت رم خواهیم بود. این مشخصات سخت افزاری به وضوح نشان دهنده پرچم‌دار بودن این محصول است؛ بنابراین انتظار قیمت گذاری همانند یک محصول رده بالای پرچم‌دار را نیز برای این گوشی هوشمند خواهیم داشت.

علاوه بر همه این‌ها باید عنوان کرد که موبایل LG V20 از دو دوربین 21 مگاپیکسلی بر روی قسمت پشتی و همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی جلویی برخوردار خواهد بود. یک باتری 4,000 میلی‌آمپری نیز وظیفه انرژی رسانی به گوشی شما را بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است ال جی اخیراً در تیزر تبلیغاتی جدید مربوط به این گوشی هوشمند عنوان کرده است که آن‌ها با همکاری B&O Play قصد دارند تجربه جذابی از ویژگی‌های صوتی را همراه با گوشی هوشمند ال جی وی 20 (LG V20) در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اره خیلی خلاقه با اون طرح مسخره جی 5 که حتی نصف اون چیزی که انتظار داشتن فروش نرفت .البته v10 خیلی خوشگله ولیg5 اصلا کلا طراحیش داغون

  2. خلاق ترین شرکت ال جیه