شیائومی Redmi 4

نسخه 2 گیگابایتی شیائومی Redmi 4 در بنچمارک گیک بنچ محک خورد

شیائومی Redmi 4 در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد؛ البته نسخه‌ای از آن که به 2 گیگابایت رم مجهز شده است. دیروز گوشی مرموزی از شیائومی در گیک بنچ محک خورد. این دستگاه با اسم رمزی به نام Xiaomi Mido خودنمایی کرده و از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام که یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با سرعت پردازش 2.02 گیگاهرتز را حمل می‌کند، قدرت می‌گیرد.

این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و از 2 گیگابایت رم بهره مند شده است. در لیست منتشر شده از گیک بنچ به این نکته اشاره‌ای نشده، اما تراشه اسنپدراگون 625 احتمالا با پردازنده گرافیکی آدرنو 506 جفت خواهد شد.

نسخه 2 گیگابایتی شیائومی Redmi 4 در بنچمارک گیک به چالش کشیده شد

این گوشی مرموز به احتمال بسیار زیاد می‌تواند نسخه 2 گیگابایتی از شیائومی Redmi 4 باشد. انتظار می‌رود که این مدل با 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده باشد. نسخه دیگری از شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) وجود خواهد داشت که به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. نسخه سطح بالاتر این گوشی (از نظر فضای ذخیره سازی) اوایل این ماه در همین بنچمارک گیک بنچ محک خورد. گفته می‌شود که هر دو نسخه این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی است.

بنابراین اجازه دهید که شیائومی میدو (Xiaomi Mido) را همان شیائومی Redmi 4 بنامیم. این دیوایس دو بار در بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج آن به ثبت رسید. در آزمون تک هسته‌ای امتیازهای 842 و 806 برای آن ثبت شد و در آزمون چند هسته‌ای در این بنچمارک امتیازهای 3608 و 3763 به دست آمد. نسخه 3 گیگابایت رم Redmi 4 در همین بنچمارک برای آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 929 و 4751 را به ثبت رسانده بود.

در زیر، لیست هر دو آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای نسخه 2 گیگابایت رم شیائومی ردمی 4 را می‌توانید ببینید:

شیائومی Redmi 4

شیائومی Redmi 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*