انگشتر NFC در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد

به نظر می‌رسد که دنیای گجت‌های هوشمند پوشیدنی هنوز به پایان نرسیده است، شرکت‌هایی مانند Pebble و Fitbit با شور و شوق در این تکنولوژی کمک کننده و پیشگام بودند و با ارائه ساعت‌های هوشمند و دستنبدهای تناسب اندام بخشی از بازار را تامین می‌کنند. این دو شرکت در اصل سبک خاص خود را در طراحی گجت‌های پوشدنی دارند. به تازگی خبرهای جالبی درباره نوعی دیگر از گجت‌های پوشیدنی یعنی انگشتر NFC منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در حال حاضر محصولات مختلفی از گجت‌های پوشیدنی در بازار جهانی وجود دارد که توسط شرکت‌های بزرگی طراحی شده‌اند، به عنوان مثال سیستم عامل پوشیدنی گوگل این امکان را فراهم کرده است که دیگر شرکت‌ها از آن در محصولات خود استفاده کنند. یکی دیگر از مهره‌های اصلی در بازار اصلی رقابت گجت‌های پوشیدنی شرکت اپل است که ابا ارائه اپل واچ توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کرد.

البته تنها محصولات موجود در بازار فقط ساعت‌های هوشمند نیستند، با تازگی شرکت Pebble اعلام کرده که در سال جاری ابزار جدیدی را به عنوان یک گجت پوشیدنی به بازار عرضه خواهد کرد که می‌تواند یک دستیار، جی پی اس و یا کیف پول باشد. سه سال پیش شرکت با ایده کیک‌استار قصد ساختن یک انگشتر NFC را به عنوان یک گجت کاربردی داشت، این پروژه موفقیت چندانی را نداشت و اکنون باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده انگشتر NFC ساخته شده و به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

حال ممکن است که این سوال وجود داشته باشد که کاربرد انگشتر NFC چیست؟ اول از همه این انگشتر هوشمند قادر به باز کردن قفل گوشی هوشمند شما است، با نزدیک کردن انگشتر به گوشی قفل دیوایس باز خواهد شد، این انگشتر مجهز به تکنولوژی NFC است که کاربردهای فراوانی را دارد، اگر در منزل شما هوشمند است و امنیت آن با پین کد تامین شده است، انگشتر NFC در باز کردن آن کاربرد خواهد داشت، علاوه بر این قادر است که اطلاعات مورد نظر شما مانند عکس، ویدئو، لینک وب سایت و غیره را به گوشی هوشمند دیگر منتقل دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی که یک گجت پوشیدنی می‌تواند داشته باشد، سیستم پرداخت همراه است که این روزها به آن توجه بسیاری شده است. این انگشتر NFC می‌تواند به صورت مستقیم از سیستم پرداخت همراه نصب شده روی گوشی استفاده کند که با وجود تمام این‌ها یک گجت هوشمند پوشیدنی تمام عیار را ارائه داده است.

متاسفانه هنوز شرکت سازنده هیچ نوع پلتفرم خاصی را بری پرداخت همراه روی آن نصب نکرده و هنوز چیزی درباره آینده آن مشخص نیست. اگر شما از علاقه‌مندان به این گجت پوشیدنی هستید، باید اعلام کنم که اولین پکیج آن با قیمت 53 دلار در دسامبر 2016 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*