گوشی Moto Z Play

درز مشخصات گوشی Moto Z Play موتورولا توسط GFXBench

طی چند وقت اخیر شایعات و تصاویر منتسب بسیاری از بالا رده جدید موتورولا منتشر گردیده و در همین راستا نیز ساعاتی پیش شاهد درز مشخصات گوشی Moto Z Play موتورولا توسط اپلیکیشن GFXBench بوده‌ایم.

بر این اساس انتظار می‌رود گوشی مورد بحث از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده و این در حالیست که قلب آن را هم تراشه‌ای هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۶ به تپش درآورد. البته ناگفته نماند که تا پیش از این شایعه گردیده بود که تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.

گوشی Moto Z Play

گوشی Moto Z Play موتورولا همچنین به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع وابسته به موتورولا، گوشی Moto Z Play احتمالاً از آبان ماه (اکتبر)‌ با بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۶.۱ و قیمت ۴۴۶ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*