گوشی Meizu M3 Max

تصویری از گوشی Meizu M3 Max با نمایشگر 6 اینچی منتشر شد

5 سپتامبر (15 شهریور ماه) روزی است که گوشی هوشمند جدید میزو معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه، گوشی Meizu M3 Max خواهد بود که از یک نمایشگر 6 اینچی برخوردار شده است. تصویر جدیدی که به تازگی از آن منتشر شده، طراحی میزو ام 3 مکس را شبیه به دیگر گوشی‌های این کمپانی نشان می‌دهد.

هنوز اطلاعات ما درباره این گوشی چندان کامل نیست؛ اما آنطور که به نظر می‌رسد گویا این دستگاه یک گوشی فلزی خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن نیز بر روی دکمه اصلی (هوم) آن تعبیه شده است. یک دوربین اصلی به همراه یک فلش LED دوگانه در پنل پشتی آن قرار گرفته است. گفته می‌شود که این اسمارت فون از یک تراشه ساخت مدیاتک قدرت خواهد گرفت. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند فضای ذخیره سازی گوشی Meizu M3 Max را تشکیل دهد.

گوشی Meizu M3 Max در تصاویری واقعی به نمایش درآمد

گفته می‌شود که نمایشگر 6 اینچی میزو ام 3 مکس از رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل پشتیبانی کرده و احتمالا پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 410 به آن قدرت می‌دهد. اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن نصب شده و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه مورد نیاز آن را به خوبی تامین خواهد کرد. وجود یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو نیز به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصاویر سلفی گرفته و یا بتواند تماس ویدئویی برقرار کند. در ضمن فضای ذخیره سازی این دستگاه از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی جدید میزو حدودا یک هفته دیگر معرفی خواهد شد که به احتمال زیاد همین میزو M3 Max باشد و این طور که به نظر می‌رسد تنها در چین فروخته خواهد شد. البته این دستگاه از طریق فروشگاه‌های خرده فروش آنلاین eBay و AliExpress به طور گسترده ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی Meizu M3 Max

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*