قیمت گوشی نکسوس مارلین

قیمت گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش لو رفت

در کنار گوشی‌های معتبر و قدرتمندی همچون گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) و آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7)، در نیمه دوم سال جاری باید منتظر تولیدات دیگر کمپانی‌های بزرگ دنیا همچون گوگل، ال جی، اچ تی سی و سایر شرکت‌های چینی باشیم. خیل عظیمی از هواداران شرکت گوگل بی صبرانه منتظر از راه رسیدن نکسوس‌های سال 2016 این شرکت هستند. تاکنون گزارشات متعددی مربوط به این محصولات در فضای وب منتشر شده است و حالا نیز شاهد انتشار خبرهایی پیرامون قیمت گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش هستیم.

قیمت گوشی نکسوس مارلین و سیلفیش چقدر خواهد بود؟

با اینکه تاکنون شایعات متعددی پیرامون طراحی، مشخصات و سازنده نکسوس‌های امسال گوگل در فضای وب منتشر شده‌اند، اما کمتر لو دهنده‌ای به قیمت این محصولات اشاره کرده است. رندرهای مربوط به گوشی نکسوس Marlin و نکسوس Sailfish حدود یک هفته قبل به همراه مشخصات سخت افزاری آنها لو رفته بودند.

اما امروز خوشبختانه بالاخره گزارشی پیرامون قیمت گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش اچ تی سی منتشر شد. البته شایان ذکر است که این اطلاعات از منبعی ناشناس به بیرون درز کرده است و هرگز نمی‌توان آنها را صد در صد قطعی تلقی کرد.

همانطور که می‌دانید سازنده هر دو گوشی نکسوس امسال کمپانی گوگل، شرکت تایوانی اچ تی سی است و در همین راستا اطلاعات مربوطه از درون همین شرکت به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود نکسوس‌های سال 2016 کمپانی گوگل به نسبت مدل‌های سال قبل کمی گرانتر خواهند بود؛ موضوعی که پیش از این نیز تا حدی قابل پیش بینی بود.

در همین راستا، نسخه 32 گیگابایتی از دو گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش به ترتیب با برچسب قیمتی 599 و 499 دلار در قفسه فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد. طبیعی است که مدل‌هایی با حافظه داخلی بیشتر، قیمت گرانتری نیز خواهند داشت؛ شایان ذکر است که گوگل همچون کمپانی اپل علاقه‌ای به قرار دادن درگاه‌های حافظه میکرو اس دی در محصولاتش ندارد.

قیمت گوشی نکسوس مارلین

تصویر لو رفته از طراحی نکسوس‌های سال 2016 کمپانی گوگل و اچ تی سی

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی نکسوس 5 ایکس گوگل با حافظه 32 گیگابایتی در سال گذشته با قیمت 429 دلار و نسخه 32 گیگابایتی از نکسوس 6 پی هواوی به قیمت 499 دلار به فروش می‌رسید. حالا به راحتی می‌توانید تفاوت قیمت بین نکسوس‌های امسال و سال گذشته شرکت گوگل را با هم مقایسه کنید.

از آنجایی که گفته می‌شود این دو گوشی در ماه سپتامبر رونمایی می‌شوند، تا فرا رسیدن رویداد مربوطه باید منتظر لو رفتن گزارشات بیشتری پیرامون آنها باشیم. شاید این دو گوشی هوشمند، اولین محصولاتی نباشند که با اندروید 7.0 نوقا رونمایی می‌شوند، اما احتمالا به عنوان اولین گوشی‌های همراه با این سیستم عامل روانه بازار خواهند شد.

دو کمپانی گوگل و ال جی، قرار گرفتن اندروید 7.0 نوقا در گوشی وی 20 (LG V20) را تایید کرده‌اند؛ این گوشی بدین ترتیب اولین محصولی خواهد بود که با این سیستم عامل رونمایی می‌شود. لازم به ذکر است که محصول جدید ال جی در ششم سپتامبر (18 شهریور) رونمایی خواهد شد. با این حال هنوز نمی‌دانیم کدام یک از این محصولات زودتر به قفسه فروشگاه‌ها می‌رسد؛ ال جی وی 20 یا نکسوس‌های 2016 گوگل.

نظر شما در مورد این خبر و قیمت گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش گوگل چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*