تیزر گوشی ال جی وی 20

تیزر گوشی ال جی وی 20 برخی از امکانات آن را به نمایش درآورد

یکی از گوشی‌هایی که بی صبرانه منتظر رونمایی از آن در نیمه دوم سال 2016 هستیم، گوشی LG V20 است. کمپانی کره‌ای ال جی به دنبال تکرار موفقیت خود در وی 10 می‌خواهد نسل دوم از این محصول را نیز روانه بازار کند. حالا تیزر گوشی ال جی وی 20 (LG V20) اطلاعات جدیدی را در مورد این محصول تایید کرده است. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

تیزر گوشی ال جی وی 20 قابلیت‌های مربوط به مولتی تسک را به رخ می‌کشد

می‌گویند یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد، اما یک ویدیو چطور؟ مطمئنا ارزش یک ویدیو یا همان تیزر تبلیغاتی در این عرصه بسیار بالاست. ال جی بالاخره تصمیم گرفت به تمامی شایعات پایان داده و اطلاعات بیشتری را پیرامون محصول جدیدش منتشر کند. امروز تیزر گوشی ال جی وی 20 به عنوان اولین محصولی که با اندروید 7.0 نوقا عرضه می‌شود، در فضای وب منتشر شد.

این تیزر رسمی تا حدی عجیب بود، چرا که در یک آشپزخانه ضبط شده است. به ادعای کمپانی ال جی، این ویدیو توسط گوشی وی 20 این شرکت فیلم برداری شده است، اما پیرامون ویرایش شدن آن هیچ توضیحی در بیانیه ال جی پیدا نکردیم.

در تیزر گوشی ال جی وی 20 کارهایی که افراد باید در حین آشپزی انجام دهند، با قابلیت‌های تلفن هوشمند‌ آنان مقایسه شده است. همانطور که انتظار می‌رفت تمرکز اصلی ال جی در این تیز تبلیغاتی جدید بر روی مولتی تسک بوده است؛ این که کاربران بتوانند همزمان به اجرا و پیش بردن چند کار مختلف بپردازند.

در این تیزر نگاهی به مولتی تسک ال جی وی 20 با طعم سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا داشتیم، این امکانات با کاربرد گوشی در آشپزخانه و در حین آشپزی همراه شده‌اند. به سرعت می‌توان بین اپلیکیشن‌ها در این گوشی (یا قابلمه‌ها در آشپزخانه!) جابجا شد و مهمترین موارد همیشه در بالای لیست قرار می‌گیرند.

البته مولتی تسک را نمی‌توان یک مشخصه منحصر به فرد و خاص برای گوشی LG V20 در نظر گرفت، چرا که مدت‌هاست شرکت‌های مختلف به دنبال بهبود تجربه مولتی تسک کاربران در محصولاتشان بوده‌اند. با این حال پرچمدار جدید ال جی با طعم اندروید نوقا حاوی قابلیت‌های مورد نیاز مولتی تسک نظیر تصویر در تصویر و تقسیم صفحه است.

یک قابلیت دیگر در این ویدیو مربوط به نحوه تغییر حالت تنظیمات در گوشی جدید ال جی بود. کمپانی کره‌ای ال جی رسما تاریخ ششم سپتامبر (هجدهم شهریور) را برای برگزاری رویداد رونمایی از گوشی V20 تایید کرده است. با این حال این به معنای رسیدن پرچمدار ال جی به قفسه فروشگاه‌ها در همان تاریخ نخواهد بود. با این حال امیدواریم گوشی جدید و منحصر به فرد ال جی هرچه زودتر به دستمان برسد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*