گلکسی نوت 7

عرضه گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم در چین همچنان محتمل است

هنگامی که سامسونگ گلکسی نوت 7 خود را هفته گذشته در چین رونمایی کرد، کسی چندان متعجب نشد. این کمپانی گوشی ساز کره‌ای از قبل اعلام کرده بود که قصد دارد تا در چین نسخه‌ای از این فبلت را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازارهای این کشور عرضه کند.

توجه داشته باشید که این دستگاه در زمان از قبل برنامه ریزی شده خود وارد چین شد، اما نه با آن حجم از فضای ذخیره سازی وعده داده شده؛ بلکه نسخه‌ای در چین معرفی که شد که تنها 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشت.

ممکن است که فبلت گلکسی Note 7 سامسونگ با 6 گیگابایت رم به زودی وارد چین شود

به نظر می‌رسد که هنوز هم شانسی برای کاربران چینی وجود داشته باشد. گویا فبلت گلکسی Note 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به زودی راه خود را به بازارهای چین پیدا خواهد کرد. این را تصویری می‌گوید که از جعبه سامسونگ گلکسی نوت 7 به بیرون درز کرده که بر روی آن و در زیر نام این دستگاه 6 گیگابایت رم به وضوح خودنمایی می‌کند. این تصاویر توسط یکی از فروشندگان و لو دهندگان خبرهای تکنولوژیکی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شد. منبع این خبر می‌گوید که کمپانی سامسونگ برای این نسخه از گوشی گلکسی نوت 7 برچسب قیمتی 1048 دلار را در نظر گرفته است.

استقبال برای ثبت نام از این گوشی بسیار بالا بوده و اولین فروش فلش سیل (flash sale) آن برای اول سپتامبر (11 شهریور ماه) برنامه ریزی شده است. کمپانی Samsung شاید تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشد؛ اما بعید به نظر می‌رسد که در این زمان بخواهد چنین مدل سطح بالایی را به بازار ارائه دهد. با توجه به این که 6 گیگابایت رم بر روی این جعبه چاپ شده است، ما همچنان منتظریم تا نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از سامسونگ Galaxy Note 7 را ببینیم؛ اما نه اکنون و نه در این زمان. شاید در آینده‌ای نزدیک بالاترین سطح از این فبلت بتواند در بازار عرض اندام کند. شاید!

گلکسی نوت 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*