گوشی Samsung Galaxy S8

گوشی Samsung Galaxy S8 با دوربین دوگانه رونمایی خواهد شد

گوشی Samsung Galaxy S8 با یک دوربین دوگانه معرفی خواهد شد. گلکسی نوت 7 به تازگی مراحل تولید خود را طی کرده است؛ اما گویا آسیاب شایعات قصد ندارد از خرد کردن خبرهای ریز و درشت درباره این کمپانی از حرکت باز ایستد و از هم اکنون درباره پرچمدار آینده سامسونگ – گوشی Samsung Galaxy S8 – شایعه پراکنی می‌کنند.

اوایل امروز خبری از چین به گوش رسید که البته چندان هم دور از ذهن نمی‌نمود، یک لو دهنده معروف با نام i ice universe از طریق Sina Weibo (یک سایت اجتماعی در چین) شایعه جالبی را مطرح کرد. به گفته این منبع و بدون هیچ توضیح اضافه‌تری، سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) با یک دوربین دوگانه راه اندازی خواهد شد و سنسورهای آن توسط بخش دوربین کمپانی سونی و سامسونگ تهیه می‌شوند.

گوشی Samsung Galaxy S8 با یک دوربین دوگانه معرفی خواهد شد

در بازه زمانی کنونی صحبت درباره زمان عرضه گوشی Samsung Galaxy S8 بسیار زود است؛ اما راه اندازی یک گوشی پرچمدار با دوربین دوگانه در ماه‌های آینده محمتل‌ترین چیزیست که می‌توان به راحتی درباره آن صحبت کرد. برخی شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که حتی اپل نیز به راه اندازی این گونه دوربین علاقمند شده و در سری آیفون 7 خود از آن استفاده خواهد کرد و صد البته که سامسونگ هم از این شایعات در امان نخواهد ماند.

بر اساس پست لو دهنده i ice universe (در تصویر زیر می‌توانید پیام وی را ‌بینید)، در پنل پشتی سامسونگ Galaxy S8 دو دوربین تعبیه خواهد شد، یکی با دهانه دیافراگم f/2.0 و دیگری با دهانه دیافراگم f/2.3 و گفته شده که سنسورها نیز توسط بخش دوربین کمپانی سامسونگ و سونی تهیه شده‌اند؛ اما دقیقا مشخص نیست که آیا هر دو ماژول توسط هر دو کمپانی و با مشارکت هم طراحی شده یا هر شرکتی به طور مجزا بر روی ساخت یک ماژول تمرکز کرده است.

گوشی Samsung Galaxy S8

گذشته از وجود دوربین دوگانه در پرچمدار جدید سامسونگ، شایعات دیگر حاکی از آن است که گوشی Samsung Galaxy S8 به یک نمایشگر 4K مجهز خواهد بود و در فوریه 2017 معرفی خواهد شد. این خبر می‌تواند قابل باور باشد. سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) در فوریه امسال و در کنفرانس جهانی موبایل معرفی شده و در چند هفته بعد عرضه شد. چنین روندی برای گلکسی S8 نیز می‌تواند اتفاق بیفتد ولی یادتان باشد که جزئیات حتما تغییر خواهد کرد.

در هر صورت برای یک بار دیگر تاکید می‌کنیم که این خبرها از منابع لو دهنده ناشناس به بیرون درز کرده‌اند و هیچ کدام به طور رسمی تایید نشده است؛ اما مطمئنا به زودی در تایید یا رد آن خبر تازه‌ای منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا آخرین خبرهای مربوط به غول گوشی ساز جهان را با شما به اشتراک بگذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. “”در پنل پشتی سامسونگ Galaxy S8 دو دوربین تعبیه خواهد شد، یکی با دهانه دیافراگم f/2.0 و دیگری با دهانه دیافراگم f/2.3 “”

    خیر، این اعداد سایز سنسور دو دوربین هستند.
    یکی، یک بر روی 2 اینچ —> 1/2
    و دیگری، یک بر روی 2.3 اینچ —> 1/2.3