آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید

اولین آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید و موتو زد فورس دروید از راه رسید

کمپانی موتورولا امسال توانستند با معرفی دو پرچمدار جدید و قدرتمند خود دوباره بر سر زبان‌ها بیوفتد؛ موتو زد دروید (Motorola Moto Z Droid) و موتو زد فورس دروید (Moto Z Force Droid) با امکانات بالا رده و ماژول‌های خاصی روانه بازار شدند. مشخصه اصلی این دو پرچمدار ماژول‌های جانبی آنهاست که از جمله آنها می‌توان به پروژکتور، قاب‌های قابل تعویض پشتی، پاور بانک و دوربین اشاره کرد. حالا نیز اولین آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید و موتو زد فورس دروید از راه رسیده است. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید حاوی بسته امنیتی ماهانه گوگل است

ورایزون و موتورولا امروز انتشار آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید و نسخه فورس آن را آغاز کردند؛ این دو گوشی در ماه جولای پس از معرفی خود با اندروید 6.0.1 مارشمالو گوگل همراه بودند و این آپدیت نرم افزاری جدید نیز آنها را در همین نسخه از اندروید نگه می‌دارد، با این حال تغییرات زیادی را در این آپدیت شاهد هستیم.

آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید

حجم آپدیت نرم افزاری موتو زد دروید و موتو Z فورس دروید 436 مگابایت بوده و بسته امنیتی اندروید گوگل در ماه جولای را نیز به همراه دارد؛‌ البته شایان ذکر است که بسته‌های امنیتی گوگل حجم آنچنان بالایی را به خود اختصاص نمی‌دهند. متاسفانه ورایزون اطلاعات و جزئیات مربوط به این آپدیت را به صورت کامل بیان نکرده است.

چندی پیش شرکت موتورولا ارسال پچ‌های امنیتی دوره‌ای برای محصولات سری زد خود را تضمین کرد، با این حال نمی‌دانستیم که قرار است این بسته‌های امنیتی همچون در اندروید خام به صورت ماهانه عرضه شوند. شایان ذکر است که سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا (Android 7.0 Nougat) چند روز پیش معرفی شد و به زودی برای دو گوشی Moto Z Droid و موتو زد فورس دروید عرضه می‌گردد. با این حال هنوز تاریخ مشخصی برای این مهم ذکر نشده است.

آیا شما نیز یکی از دارندگان گوشی‌های جدید سری زد موتورولا (لنوو) هستید؟ در این صورت، آیا آپدیت نرم افزاری جدید ماه جولای را دریافت کرده‌اید؟ نظرات و سوالات خود پیرامون این موضوع را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*