برنامه زمانی کنفرانس‌های نمایشگاه IFA 2016

برنامه زمانی کنفرانس‌های نمایشگاه IFA 2016

علاقه‌مندان به دنیای فناوری بدون شک در جریان هستند که بزرگ‌ترین نمایشگاه این حوزه در اروپا، یعنی نمایشگاه IFA 2016 از فردا به طور رسمی در برلین آلمان آغاز به کار خواهد کرد.نمایشگاه ‌IFA محلی برای آشنا شدن با جریان‌های آینده‌ی تکنولوژی و ابداعات جدید در زمینه‌های ذکر شده است.در این مطلب برنامه زمانی کنفرانس کمپانی‌های مختلف در نمایشگاه IFA 2016 را با هم مرور خواهیم کرد.

اولین دوره نمایشگاه IFA برلین در سال ۱۹۲۴ برگزار شد و با وقفه‌ای کوتاه به دلیل بروز جنگ جهانی، بار دیگر از سال ۱۹۵۰ تاکنون به طور منظم برپا شده است.به طور کلی IFA یکی از پیشروترین گردهمایی‌های فعالان صنایع الکترونیک و وسایل خانگی جهان به شمار می‌رود که بسیاری از نوآوری‌های بزرگ جهان را برای اولین بار به نمایش می‌گذارد.

البته با همه گیر شدن استفاده از گجت‌های هوشمند نسل جدید، شرکت‌های سخت افزاری مختلفی از این فرصت استفاده کرده، به طوری که طی ۵ روز برگزاری آن بدون شک شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا سایر گجت‌های هوشمند پوشیدنی و کاربردی نیز خواهیم بود.

علی ایحال طبق سنوات گذشته، امسال نیز در گجت نیوز به طور کامل رویدادها و اخبار منعکس شده از این نمایشگاه را پوشش خواهیم داد و در همین راستا نیز در ادامه جدول برنامه‌های دو روز اول شرکت‌های مطرح حضور یافته در IFA ۲۰۱۶ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

برنامه زمانی کنفرانس کمپانی‌های مختلف در نمایشگاه IFA 2016

  • بر این اساس در روز چهارشنبه مورخ دهم شهریورماه شرکت ایسر در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر مراسمی را در این نمایشگاه تدارک دیده که انتظار می‌رود طی برگزاری آن شاهد معرفی چند ساعت هوشمند از سوی این شرکت تایوانی باشیم.
  • علاوه بر این در ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه سامسونگ در IFA۲۰۱۶ احتمالا از نسل سوم ساعت هوشمند گیر اس در کنار چند تبلت ویندوزی جدید رونمایی خواهد کرد.
  • در روز پنج‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه هواوی نیز که انتظار می‌رود با دستی پر در این نمایشگاه حضور یافته باشد، احتمالا از گوشی‌های جدید سری نوا در کنار یک ساعت هوشمند جدید و تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود رونمایی می‌کند.
  • سونی نیز که سال گذشته در این نمایشگاه از سری بالا رده Z۵ رونمایی کرد، عصر پنجشنبه ۱۵: ۳۰ دقیقه احتمالا بازهم چند گوشی همراه از قبیل اکسپریا ایکس کامپکت را رونمایی می‌کند.
  • شرکت تی پی لینک هم که آخرین مراسم روز دوم این نمایشگاه را برگزاری خواهد کرد، احتمالا در ساعت ۱۷: ۱۰ عصر پنج‌شنبه از روترها و گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه جدید خود رونمایی می‌کند.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*