گوشی تاشو گلکسی فولدر ۲ سامسونگ

تصاویر گوشی تاشو گلکسی فولدر ۲ سامسونگ در دنیای واقعی

پس از هفته‌ها درز شایعه و تصاویر تبلیغاتی از گوشی تاشو گلکسی فولدر ۲ سامسونگ (Samsung Galaxy Folder 2)، اینک نوبت به آن رسیده تا تصاویری از این گوشی هوشمند را در دنیای واقعی ببینیم. این محصول از مشخصات میان رده‌ای برخوردار خواهد بود و با قیمتی حدود 250 دلار روانه بازار می‌شود. لازم به ذکر است که سامسونگ زمان دقیق رونمایی از این محصول را اعلام نکرده است.

در تمام کشور‌‌های جهان تعداد خیلی کمی گوشی هوشمند تاشو طی سال‌های اخیر تولید شده است و اینک سامسونگ قصد دارد تا دیوایس‌هایی با این سبک و سیاق را نیز توسعه دهد.

طی چند ماه گذشته ما شایعات زیادی را در خصوص یک گوشی جدید تاشو از خانواده گلکسی فولدر شنیده‌ایم. اطلاعات این گلکسی فولدر ۲ سامسونگ توسط بنچمارک‌های مختلفی نظیر GFXBench و دریافت مجوز تنا چندی پیش لو رفت و چند روز قبل نیز تصاویری تبلیغاتی از این محصول به بیرون درز پیدا کرد. حال تصاویری از این محصول در دنیای واقعی به دستمان رسیده که به وضوح تمامی زوایای این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

همراه با تصاویر گرافیکی گذشته و این عکس‌های تازه گرفته شده از گلکسی فولدر ۲ سامسونگ در دنیای واقعی، به نظر می‌رسد که دیگر فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی نخواهیم داشت.

مشخصات گلکسی فولدر ۲ سامسونگ

تا آنجایی که ما می‌دانیم این گوشی تاشو از یک صفحه 3.8 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل همراه با تراشه 1.4 گیگاهرتزی اسنپدراگون 425 و 2 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. از نظر حافظه این محصول 16 گیگابایت فضای داخلی را در اختیار شما قرار خواهد داد. دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2,000 میلی‌آمپری همراه با اندروید 6.0.1 مارشمالو نیز دیگر مشخصات این محصول تاشو را تشکیل می‌دهند.

به عنوان قیمت، آخرین نسخه از این گوشی با قیمت 250 دلار به فروش می‌رسد؛ بنابراین احتمالاً مدل گلکسی فولدر ۲ سامسونگ (Samsung Galaxy Folder 2) نیز دارای قیمتی مشابه خواهد بود. امیدواریم که سامسونگ این گوشی هوشمند را به عرضه جهانی برساند تا بتوانیم از نزدیک شاهد آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*