مینی پی سی Revo Base

ایسر از مینی پی سی Revo Base رونمایی کرد؛ پشتیبانی از پردازنده‌های i7

این روزها اخبار عرصه تکنولوژی به شدت داغ و هیجان انگیز دنبال می‌شود و تولیدکنندگان مختلف در رویداد بزرگ و سالانه IFA 2016 شهر برلین از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. کمپانی ایسر امروز از مینی پی سی Revo Base خود به همراه ویندوز 10 رونمایی کرد. با مشروح خبر و مشخصات این مینی پی سی همراه گجت نیوز باشید.

مینی پی سی Revo Base کمپانی ایسر جدیدترین نسخه از سیستم عامل ویندوز مایکروسافت – ویندوز 10 – را اجرا می‌کند و قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند i7 را به همراه دارد. علاوه بر این کاربران می‌توانند از 8 گیگابایت رم DDR3L برای دو مانیتور به صورت همزمان بهره گیرند.

مینی پی سی Revo Base حدود 5.3 سانتی متر ارتفاع و 14 در 14 سانتی متر حجم دارد. در این رایانه همراه و جمع و جور می‌توان 2 ترابایت فایل را ذخیره سازی کرد؛‌ البته حق انتخاب برای میزان حافظه این دستگاه برای خریداران آزاد است. چهار درگاه یو اس بی نسخه 3.1 در کنار این محصول تعبیه شده است و از تکنولوژی بی سیم 802.11 (ac) بهره می‌برد تا انتقال دیتا از طریق وای فای با سرعت بالا صورت گیرد.

یکی از ویژگی‌های خاص و جالب توجه مینی پی سی Revo Base ، مهندسی جمع و جور و جدید آن به شمار می‌رود که بدین ترتیب می‌توان آن را در هر گوشه‌ای از اتاق یا پایین میز قرار داد. لازم به ذکر است که کاربران حرفه‌ای و به خصوص گیمرها نباید به سراغ این رایانه‌های کامپکت باشند چرا که صرفا برای کاربردهای روزمره امروزی نظیر وب گردی، تایپ، تماشای فیلم و موسیقی طراحی شده‌اند.

قیمت این مینی پی سی 429 یورو بوده و در سه ماهه اول سال 2017 روانه بازار خواهد شد. نظر شما در مورد این محصول و مشخصات آن چیست؟ آیا به فکر خرید یک مینی پی سی هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*