گیر اس 3

گیر اس 3 سامسونگ به طور پیشفرض از آیفون پشتیبانی خواهد کرد

اگر طی یکی دو ساعت گذشته اخبار مربوط به نمایشگاه IFA 2016 منتشر شده در گجت نیوز را دنبال کرده باشید، بدون شک مستحضر هستید که سامسونگ از ساعت هوشمند جدید خود با نام گیر اس 3 رونمایی کرده است.حالا خبر رسیده که گیر اس 3 سامسونگ به طور پیشفرض از آیفون پشتیبانی خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های سخت افزاری مشابه هردو مدل این ساعت هوشمند سامسونگ می‌توان به تراشه دو هسته‌ای اگزینوس، 786 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، ارتفاع سنج، فشار سنج و سرعت سنج، سنسور GPS مستقل و باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی که به ادعای شرکت سازنده در کار مداوم دست کم 3 روز کامل کاربر را همراهی می‌کند اشاره کرد.

در هر حال گیر اس 3 به نسبت نسل قبلی خود از قابلیت های بیشتری برخوردار بوده است. به عنوان مثال اگر به خاطر داشته باشید گیر اس 2 حدود یک سال بعد از زمان معرفی و آن هم به طور محدود به قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های ساخت اپل را تجهیز گردید، با این حال گیر اس 3 به طور پیش‌فرض با تمام گوشی‌های قدرت گرفته از اندروید 4.4 به بالا و آیفون‌های مجهز به iOS 7 سازگار است.

لازم به است که در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نوع شیوه اتصال گیر اس 3 به گوشی‌های آیفون منتشر نشده و به طور دقیق مشخص نیست که این مدل نیز برای همگام‌سازی اعلانیه ها به اپلیکیشن رابط Gear Manager نیاز خواهد داشت یا نه. در پایان لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند قرار است در اروپا با قیمت ۳۹۹ یورو  عرضه شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زیباترین گجت پوشیدنی تا بحال

  2. عینهو ساعت های چینیه طراحیش ، اصلا قشنگ نیست و قابلیت های خاصی هم نداره ، ارزش خرید هم نداره