گوشی Lenovo K6

لنوو و معرفی سه گوشی Lenovo K6 و K6 Power و K6 Note در نمایشگاه IFA 2016

لنوو از سه گوشی فلزی جدید خود در نمایشگاه آیفا 2016 برلین پرده برداشت. گوشی Lenovo K6 (لنوو کا 6) نمونه‌ای از یک دستگاه پایین رده از سری جدید K است. کا 6 پاور (Lenovo K6 Power) با قدرت بیشتری بسته بندی شده و لنوو کا 6 نوت (Lenovo K6 Note) با دوربینی بهتر و رم بیشتر تا 4 گیگابایت به نمایشگر بزرگتری مجهز شده است.

اجازه دهید تا نگاه دقیق تری به هر کدام از اسمارت فون های جدید لنوو بیندازیم. هر سه عضو این خانواده جدید دو سیم کارته بوده و به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 مجهز شده‌اند. یک سنسور تشخیص اثر انگشت در پنل پشتی آنها قرار گرفته و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، مدیریت نرم افزاری را بر عهده دارد.

گوشی Lenovo K6 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی، مقدار فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد (این مدل در دو نسخه وجود دارد). یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل عقبی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. این بسته تکنولوژیکی با یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی بسته بندی شده و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند. از گزینه های اتصال در آن می‌توان به بلوتوث 4.1 و جی پی اس اشاره کرد.

درباره گوشی K6 Power باید گفت که این دستگاه از یک باتری بزرگتر 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز کاراهای روزانه خود را تامین می‌کند. در واقع مدل پاور نیز در دو نسخه تولید شده است. نسخه‌ای با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

و در نهایت گوشی لنوو K6 Note قرار می‌گیرد. یک گوشی هوشمند 5.5 اینچی که درست به مانند کا 6 پاور در دو نسخه مجزا متفاوت عرضه خواهد شد؛ اما در این دستگاه 32 گیگابایت حافظه داخلی ثابت بوده و از نظر مقدرا رم به دو نسخه 3 یا 4 گیگابایتی تقسیم می‌شود. یک باتری 4000 میلی‌‌آمپر ساعتی انرژی آن را فراهم می‌کند. در پنل پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

این سه دستگاه فلزی در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای در دسترس خواهند بود. به نظر می‌رسد که سه گانه Lenovo K6 برای عرضه دربازار هندوستان به زودی وارد این کشور شوند.

قیمت گذاری برای این سه مدل جدید هنوز نامشخص بوده و انتظار می‌رود که در ماه آینده به بازار هند عرضه شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بسیار شبیه به مدل های جدید شائومی اصلاًً مو نمی زنه