نمایشگاه IFA 2016

با بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 آشنا شوید

همانطور که در جریان هستید ، یکی دو روز اخیر در برلین آلمان نمایشگاه IFA 2016 برپا شده است، رویدادی که بسیاری از آن به عنوان مدل اروپایی CES یاد می‌کنند. طی این چند روز شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله سامسونگ، ال‌جی، سونی و …، از طیف وسیع محصولات مولتی مدیا و هوشمند خود رونمایی کرده‌اند. در همین راستا ما در ادامه برای آن دسته از افرادی که موفق به پیگیری اخبار IFA 2016 نشده‌اند، 15 گجت جذاب معرفی شده در این نمایشگاه را گردآوری کرده‌ایم.

بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016

نمایشگاه IFA 2016 ؛ تبلت هیبریدی Yoga Book لنوو

نمایشگاه IFA 2016

لپ‌ تاپ هیبریدی Yoga Book دارای یک لولا شبیه به آنچه در سرفیس بوک شاهد به کار گیری آن بودیم برای اتصال به کیبورد و تنظیم زاویه نمایش است؛ اما شاید جالب باشد بدانید که این محصول از کیبوردی با مکانیزم مکانیکی بهره نبرده است، به طوری که در صورت نیاز این کیبورد به صورت نرم افزاری بر روی نمایشگری تاچ که “Create Pad” نامیده می‌شود، نمایش داده خواهد شد. از سوی دیگر این محصول به قلم استایلوس مخصوصی مجهز شده است که برای طراحی از طریق Create Pad مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های لپ‌ تاپ هیبریدی Yoga Book که دو در نسخه اندرویدی و ویندوزی به بازار با قیمت 455 و 544 یورو به بازار عرضه خواهد شد، می‌توان به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل از نوع IPS، تراشه مرکزی اتم x5 اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 8500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ ساعت هوشمند گیر اس 3

نمایشگاه IFA 2016

بدون شک ساعت هوشمند معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند را می‌توان گیر اس 3 دانست که امسال در دو نسخه کلاسیک و ورزشی (Frontier) به بازار عرضه می‌شود.

سومین نسل از ساعت هوشمند گیر اس نیز همچنان از پلتفرم تایزن قدرت گرفته و هر دو نسخه آن از نمایشگری گرد و به مراتب بزرگتر از نسل قبلی بهره می‌برند. هر دو مدل ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 به قابلیت مقاومت در برابر آب به واسطه استاندارد IP68 مجهز شده‌اند و این یعنی نمایشگر 3.1 اینچی گرد این محصولات که توسط پوشش تازه معرفی شده گوریلا گلس +RS محافظت شده تا عمق 1.5 متری آب عایق‌بندی شده است.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ تلویزیون فیلیپس 901F

نمایشگاه IFA 2016

901F نه تنها نخستین تلویزیون OLED شرکت فیلیپس به حساب می‌آید، بلکه ارائه دهنده رزولوشن 4K، محدوده دینامیکی بالا (HDR)، یک نوار صوتی داخلی، اندروید تی وی و همچنین سیستم روشنایی محیطی Ambilight ساخت خود فیلیپس است. نتیجه نهایی، محصولی کاملاً زیبا و جذاب است.

فیلیپس همچنین در این تلویزیون جذاب از فناوری Perfect Pixel Ultra HD Engine ساخت خود استفاده کرده که می‌تواند تضمین کننده حرکت مایعات باشد. نوارهای نور در دو طرف و بالای تلویزیون قرار دارند که رنگ را بر روی صفحه اصلی منعکس خواهند ساخت. این محصول نیز با قیمت پایه 2 هزار دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ لپ‌تاپ Acer Swift 7

نمایشگاه IFA 2016

لپ تاپ سوئیفت ۷ علاوه بر بدنه‌ای تمام آلومینیومی، از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی از نوع پنل‌های خازنی IPS نیز برخوردار خواهد بود. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی بهره‌مند بوده و یک لایه از شیشه‌‌های بسیار مقاوم گوریلا گلس از کمپانی کورنینگ بر روی آن کشیده شده است تا اجسام تیز و برخوردهای ناگهانی به آن آسیبی وارد نکنند.

اصلی‌ترین ویژگی این لپ تاپ، ضخامت بدنه  ۹.۹۸ میلی‌متر و وزن 1.1 کیلوگرمی به حساب می‌آید که آن را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دانشجویان و دانش‌آموزانی که خواهان قرار دادن لپ تاپ خود در کوله پشتی هستند تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ Acer Swift 7 می‌توان به تراشه نسل ششمی Core i5 کمپانی اینتل به همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع اس اس دی، قابلیت تجهیز به حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، پورت‌های یو اس بی 3.1 نوع C، یک دوربین وب‌کم اچ دی اشاره کرد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس

نمایشگاه IFA 2016

دیگر ساعت هوشمند ویژه معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 امسال را می‌توان  ZenWatch 3 ایسوس دانست که شرکت سازنده مدعی است که باتری آن در 15 دقیقه 60 درصد از شارژ از دست رفته خود را بازیافته و با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند ایسوس که قرار است در رنگ‌های نقره‌ای و رز گلد با بهره‌گیری از محافظ گوریلا گلس بر روی شیشه منحنی شکل و قیمت 255 دلاری راهی بازار شود، می‌توان به نمایشگر 360 درجه‌ای آمولد 1.39 اینچی با رزولوشن 400 در 400، پردازنده اسنپدراگون 2100 کوالکام اشاره کرد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator 21

نمایشگاه IFA 2016

ایسر طی روند برگزاری نمایشگاه IFA 2016 از سری لپ تاپ های گیمینگ Predator 21 رونمایی کرد که البته ظاهر آن شبیه به کیف‌های فضایی است! علاوه بر این، این محصول دارای نمایشگر خمیده 21 اینچی با دقت 2560×1080 پیکسل بوده و از تراشه نسل ششمی Core اینتل و سنسور ردیاب چشم Tobii بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator 21 می‌توان به کارت گرافیک قدرتمند  GeForce GTX 1080 ساخت شرکت انویدیا، اسپیکرهای SoundPound 4.2+، با قابلیت پخش صدای سه جهته و تکنولوژی صدای دالبی و کیبورد کامل مکانیکی با سوییچ Cherry MX اشاره کرد. البته ناگفته نماند که وزن کلی این دستگاه 6 کیلوگرم بوده که بدون شک خریداران را برای حمل نقل آن با مشکلاتی رو به رو خواهد کرد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ گوشی هوشمند هواوی Nova

نمایشگاه IFA 2016

هواوی نوا را شاید بتوان یک میان رده دانست که قرار است با ظاهری شبیه به P6 نکسوس راهی بازار شود. هواوی نوا دارای یک نمایشگر ۵ اینچی فول اچ دی خواهد بود و یک پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۲۵ به عنوان واحد پردازش مرکزی آن ایفای نقش خواهد کرد.

هواوی این گوشی را با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش ظرفیت از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی، پورت یو اس بی نوع سی و یک باتری ۳۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی تولید کرده است.

نمایشگاه IFA 2016 ؛‌ هدفون فوق حرفه‌ای سونی MDR-1000X

نمایشگاه IFA 2016

هدفون جدید سونی MDR-1000X با تکنولوژی حذف نویز فعال، معمولاً در مقابله با صداهای مزاحم ثابت و ممتد بهتر عمل می‌کند. دلیل اصلی این موضوع هم این است که فرکانس نویزهای ثابت به سادگی برای این هدفون‌ها قابل تشخیص است. در سوی دیگر بر روی گوشی سمت راست این هدفون یک پنل لمسی تعبیه گردیده که با قرار گرفتن دست بر روی آن، صدای موزیک به طور خودکار کاهش یافته و شما می‌توانید به وضوح صداهای اطراف را بشنوید. البته اگر به یاد داشته باشید پیش‌تر نیز شاهد ارائه قابلیتی مشابه در هدفون‌های رده اول بیتس بوده‌ایم.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ دستبند سلامتی TomTom

نمایشگاه IFA 2016

در حالی که روز به روز شاهد به کار گیری فناوری‌های نوین کنترل کننده سلامت افراد در گجت‌های هوشمند هستیم، کمپانی کمتر شناخته شده هلندی تام تام از اولین دستبند سلامتی هوشمند خود در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. این دستبند علاوه بر این که درصد چربی و عضلات را نمایش می‌دهد، تعداد ضربان قلب، میزان کالری و همچنین قدم‌های برداشته شده را محاسبه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول که قرار است با قیمت 130 دلاری به بازار عرضه شود می‌توان به ردیاب 24/7 GPS و 3 گیگابایت حافظه داخلی برای پخش موسیقی اشاره کرد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ ساعت هوشمند Activite Steel HR

نمایشگاه IFA 2016

این ساعت هوشمند علی‌رغم برخورداری از ظاهری کلاسیک، دارای حسگر اپتیکال است که توانایی زیر نظر گرفتن ضربان قلب کاربر را دارد. همچنین Steel HR هرچند دارای عقربه‌هایی آنالوگ است، با این حال از یک نمایشگر دایره‌ای شکل کوچک نیز بهره می‌برد که قادر است اطلاعاتی از قبیل تعداد گام‌هایتان در طول روز و یا اعلان‌های گوشی اندرویدی و یا آیفون شما را نمایش دهد.

البته نمایشگر این محصول از نوع لمسی بوده و حتی شرکت سازنده آن چند اپلیکیشن مبتنی بر iOS را برای آن به طور پیش‌فرض توسعه داده است. به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد، این محصول از یک باتری با عمر شارژ 45 روزه بهره می‌برد که البته تنها 25 روز اول قادر است انرژی سنسور ضربان قلب را تأمین نماید.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ تبلت مدیاپد 3 هواوی

نمایشگاه IFA 2016

هواوی در کنار گوشی‌های هوشمند سری نوا، از یک تبلت بالا رده در نمایشگاه IFA 2016 با نام مدیاپد 3 هم رونمایی کرد. این تبلت حاوی یک صفحه نمایش غول‌پیکر 8.4 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,600 پیکسل است که با بلندگوهایی از برند Harman Kardon، تراشه کرین 950، باتری 5,100 میلی‌آمپری و پشتیبانی از سیم کارت LTE برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های تبلت مدیاپد 3 می‌توان به بلندگوهای استریو Harman Kardon و پشتیبانی از سیستم‌های صوتی Hi-Res، تراشه مرکزی  کرین 950، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی و سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 5,100 میلی‌آمپری ساعتی، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE و بهره‌مندی پیش‌فرض از نسخه 6 پلتفرم اندروید اشاره کرد.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ ساعت هوشمند Kors Access

نمایشگاه IFA 2016

این ساعت هوشمند توسط طراح معروف مایکل کورس دیزاین شده است. فیس واچ های خاص Michael Kors از جمله مشخصه‌های این محصولات خواهد بود و همچنین بندهای چرمی و سیلیکونی مختلفی نیز برای برخی نسخه‌ها عرضه خواهد شد. گفته شده است که این ساعت در پاییز آینده و با سیستم عامل اندروید ویر نسخه 2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و قیمت آن نیز ۳۹۵ دلار خواهد بود.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ ساعت هوشمند  Hagen Connected

نمایشگاه IFA 2016

با توجه به بازار رو به رشد و جذاب ساعت‌های هوشمند همواره تعداد تولید کنندگان این محصولات در حال افزایش بوده و تولید کنندگان ساعت‌های مچی معمولی در حال پیوستن به این مجموعه هستند. در همین راستا شرکت اسکاگن طی روند برگزاری نمایشگاه IFA 2016 از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که اصلی‌ترین ویژگی آن، طراحی منحصر به فردش محسوب می‌شود.

قابلیت اتصال بندهای چرمی، استیل و سیلیکونی به هر چهار مدل ساعت Hagen Connected وجود دارد و کاربران می‌توانند بنا بر سلیقه‌ی خود، ترکیب‌های ظاهری متفاوتی را به وجود بیاورند. این محصول با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگاری داشته و کاربران می‌توانند اعلان‌های گوشی همراه خود را بر روی آن تماشا کنند. در سوی دیگر شاید جالب باشد که بدانید Hagen Connected علی‌رغم اینکه پیشوند یک ساعت هوشمند را یدک می‌کشد، با این حال دارای یک باتری سکه‌ای بوده که عمر شارژ آن 6 ماهه است.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ پخش کننده بلوری 4K پاناسونیک

نمایشگاه IFA 2016

بلوری پلیر پاناسونیک مدل DMP-U700 دیسک‌های بلوری را به همان خوبی که CD و DVD ها را به نمایش می‌گذارد، با کیفیت 4K و در حالت HDR پخش می‌کند.

این پخش‌کننده بلوری پاناسونیک، مانند مدل 699 دلاری خود یعنی DMP-U900، از پردازش تصویر بالایی برخوردار بوده و با ارتقاء اطلاعات رنگ 4K به 4:4:4 می‌تواند کیفیت تصویر بهتری را به همراه داشته باشد. این محصول قرار است با قابلیت اتصال به اینترنت و استریم فیلم‌هایی با وضوح 4K با قیمت پایه 530 دلاری به بازار کشورهای اروپایی عرضه شود.

نمایشگاه IFA 2016 ؛ پی‌سی ماژولار Elite Slice

نمایشگاه IFA 2016

مینی پی سی ماژولار اچ پی Elite Slice با ابعاد 6.5 در 1.38 در 6.5 سانتی‌متر و وزن 2.31 پوند به طور پیش‌فرض از تراشه نسل ششمی Core i7 بهره برده که تنها 35 وات توان مصرف می‌کند. پی سی ماژولار اچ پی Elite Slice اچ‌پی علاوه بر امکان اتصال به دو نمایشگر، دارای درگاه USB 3.1 از نوع سی است که از طریق آن می‌تواند به لوازم جانبی مختلف از جمله موس و کیبورد متصل شود.

در سوی دیگر کاربران بسته به نیاز خود قادر خواهند بود در زمان خرید این محصول ماژول‌هایی همچون سنسور اثر انگشت، داک شارژ وایرلس، درایو نوری و یا نمایشگر EliteDisplay که دارای وضوح تصویر QHD است را هم انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های پی سی ماژولار اچ پی Elite Slice می‌توان به میکروفن داخلی دوگانه، درگاه‌های HDMI and و DisplayPort و بهره‌مندی پیش‌فرض از نرم‌افزارهای امنیتی متناسب با بازار کسب و کار اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی مجموعه بی نظیر از اسپیکر بلوتوث با بهترین قیمت بازار و انواع مختلف لنز گوشی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بیشتر موارد جزو بهترین ها بودن

    ولی یه مورد از یاد رفته گوشی های جدید سونی بود…!!

    • اره….این گوشی هواوی ک جز میان رده ها حساب میشه از بهترین محصولات حساب میشه ولی xperia xz نه…..ولی تو همه خبر گذاری هاگوشی جدید سونی رو بهترین محصول ارائه شده در IFA میدونن….