ویژگی‌های جدید آیفون 7

ویژگی‌های جدید آیفون 7 ؛ تحلیلگر مشهور اپل پیش‌بینی می‌کند

در حالی که 17 شهریور ماه زمان رونمایی رسمی اپل از آیفون 7 (iPhone 7) خواهد بود، برای علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند این کمپانی جالب توجه است که با ویژگی‌های جدید این محصول آشنا شوند. حال مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل فهرستی از ویژگی‌های جدید این محصولات که پیش‌بینی می‌کند آن‌ها محقق شوند را منتشر کرده که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اپل طی چند روز آینده رسماً از نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون خود به نام آیفون 7 (iPhone 7) رونمایی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که بسیاری از اطلاعاتی که ما تا به امروز در ارتباط با این هندست شنیده‌ایم در حال به حقیقت پیوستن هستند. تحلیلگر مشهور و قابل اعتماد شرکت KGI Securities آقای مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo) اخیراً گزارشی را از تحقیق تازه خود منتشر کرده که در آن به پیش‌بینی ویژگی‌های جدید آیفون 7 پرداخته شده است.

کو در گزارش تازه خود ادعا می‌کند که اپل با تغییر رویه‌ای جدید، به جای عرضه آیفون‌ها در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی، اینبار قصد دارد تا آیفون 7 را در سه نسخه 32 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت روانه بازار کند.

وی همچنین پیش‌بینی می‌کند که فلش دوربین آیفون 7 توسط اضافه شدن ال ای دی‌های آن از دو به چهار ال ای دی، دستخوش تغییرات همواری شود. گفته می‌شود که دو ال ای دی این فلش وظیفه‌ی تولید رنگ‌ها با حالت خنک و همچنین دو ال ای دی دیگر نیز رنگ‌هایی گرم را ارائه می‌کند. این کمپانی احتمالاً یک سنسور نورسنج نیز به جهت افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده در شرایط نوری بد در این محصول تعبیه خواهد کرد.

دو دوربین پشتی آیفون 7 به سبک ال جی G5

ویژگی‌های جدید آیفون 7

دو دوربین پشتی در آیفون 7

به نقل از شایعات صفحه نمایش آیفون بعدی اپل، iPhone 7 از تکنولوژی مطابق تکنولوژی استفاده شده همراه با آیپد پرو 9.7 اینچی برخوردار خواهد بود. کو همچنین عنوان می‌کند که شما می‌توانید در مدل پلاس این آیفون دو دوربین 12 مگاپیکسلی، ترکیبی را مشاهده کنید که به سبک گوشی هوشمند ال جی G5 یکی از آن‌ها قادر به گرفتن تصاویری تله بوده و دیگری تصاویری با زاویه دید متفاوتی را تهیه خواهد کرد.

ویژگی‌های جدید آیفون 7

حذف جک 3.5 میلی متری هدفون در آیفون 7

از نظر سخت افزاری نیز انتظار می‌رود ما شاهد حضور تراشه Apple A10 و یک رم 3 گیگابایتی در هر دو این محصولات باشیم. علاوه بر آن باید به بهبود سنسور لمس سه بعدی، کلید هوم لمسی همراه با بازخورد و همچنین حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون به جهت استفاده از هدفون‌های بلوتوثی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*