فبلت Meizu M3 Max

فبلت Meizu M3 Max به طور رسمی معرفی شد

در پایان هفته گذشته میزو اطلاعات اندکی را از گوشی جدید خود ارائه داد و امروز به طور رسمی از فبلت Meizu M3 Max خود رونمایی کرد. دستگاهی با یک صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و حاشیه‌هایی که تقریبا اثری از آن نیست و البته یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی که قادر است تا 45 درصد از شارژ خود را در مدت زمان نیم ساعت بازیابی کند.

نمای بیرونی فلزی آن در چهار رنگ خودنمایی می‌کند و در دل آن قطعاتی قرار گرفته که آن را به خوبی در دسته‌بندی دستگاه‌های میان‌رده جای می‌دهد. پردازنده 8 هسته‌ای Helio P10 مدیاتک در اینجا فرمانروایی می‌کند. 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و کسانی که مایلند تا این حجم را افزایش دهند به راحتی می‌توانند تا از طریق کارت میکرو اس دی آن را ارتقا دهند.

فبلت Meizu M3 Max به طور رسمی معرفی شد؛ دستگاهی میان رده با یک نمایشگر 6 اینچی

در پشت فبلت Meizu M3 Max یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX258 سونی و یک جفت فلش LED قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط ویدئویی دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. در زیر نمایشگر بزرگ میزو ام 3 مکس یک دکمه فیزیکی اصلی (هوم) قرار گرفته که در درون خود سنسور اثر انگشت را نیز جای داده است و در قسمت زیرین دستگاه پورت یو اس بی نوع C به خوبی قابل مشاهده است. با وجود جنبش عجیبی که در بین کمپانی‌هایی همچون موتورولا و اپل برای حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری دیده می‌شود، اما کمپانی میزو همچنان به آن اعتقاد داشته و میزو M3 Max نیز با همراهی آن معرفی شد.

از قبل گفته شده بود که احتمالا رابط کاربری Flyme 6 مبتنی بر اندروید مارشمالوی میزو هفته آینده و در کنار گوشی میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) جلوه گری خواهد کرد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که نسخه جدید رابط کاربری این کمپانی در این دستگاه نیز خودنمایی کرده است. بر خلاف ماهیت بصری، نسخه جدید رابط کاربری Flyme بر بالای سیستم عامل اندروید قدیمی 5.1 لالی پاپ نقش بسته است. با توجه به اینکه در حال حاضر گوگل نسخه اندروید 7.0 نوقا را منتشر کرده است، کمی غیر معقول به نظر می‌رسد که میزو بخواهد از یک سیستم عامل دو ساله برای مدیریت نرم افزاری جدیدترین محصول خود استفاده کند؛ بنابراین بد نیست که یک به روزرسانی از طرف این کمپانی صورت بگیرد.

فبلت Meizu M3 Max در چین با برچسب قیمتی 1699 یوان (چیزی در حدود 255 دلار) عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*