نسخه اپل واچ بازی پوکمون گو معرفی شد

همانطور که می‌دانید هم اکنون شرکت اپل در حال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود برای معرفی نسل جدید گوشی‌های خود یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است، اما ظاهرا سورپرایزهای غول تکنولوژی فقط به دیوایس‌های جدید ختم نمی‌شود و گویا فراتر از انتظارات را ارائه می‌دهد. این شرکت طی برگزاری مراسم خود نسخه اپل واچ بازی پوکمون گو را معرفی کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در حال حاضر بازی پوکمون گو یکی از معروف‌ترین عناوین موجود در دنیای بازی‌های موبایل است، این بازی تاکنون بیش از 500 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شده است و به نحوی می‌توان گفت که به اوج محبوبیت خود رسیده است. امشب Niantic Labs در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اپل اعلام کرد که بازی پوکمون گو برای ساعت هوشمند اپل واچ منتشر می‌شود. این بازی به صورت مجدد برای قدم زدن روزانه و یا دویدن طراحی شده است. یعنی اگر کاربر از طرفداران این بازی باشد می‌تواند در حین پیاده روی از جذابیت بیشتر پوکمون گو لذت ببرد.

Niantic Labs روی صحنه آمد و درباره این بازی برای اپل واچ صحبت کرد و مراحل استفاده از آن را به صورت کامل شرح داد به هر حال طراحی این بازی با روش اعلام شده بسیار جذاب است و به نحوی کاربر را به دویدن و انجام فعالیت تشویق می‌کند.

نسخه اپل واچ بازی پوکمون گو

باتوجه به گزارشات موجود کاربر ابتدا باید گوشی هوشمند خود را با اپل واچ تنظیم کند و در زمان پیدا شدن یک موجود جدید باید از آیفون خود برای گرفتن آن استفاده کند. آنطور که پیدا است این بازی روی اپل واچ ارتباط مستقیم را با گوشی هوشمند خواهد داشت و اگر یک پوک به کاربر نزدیک باشد یک ویبره کوچک به اپل واچ ارسال خواهد کرد.  انتظار می‌رود که نسخه اپل واچ بازی پوکمون گو طرفداران زیادی را داشته باشد و شاید هم دانلود این بازی از طریق ساعت هوشمند اپل بیشتر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*