پوکمون گو

احتمال محکومیت یک کاربر روسی پوکمون گو به 5 سال زندان

بازی پوکمون گو (Pokemon GO) توانست انقلاب بزرگی در عرصه بازی‌های موبایلی به وجود آورد و هم اکنون به عنوان محبوب‌ترین بازی دنیا شناخته می‌شود. از همان زمان رونمایی بازی پوکمون گو ، شاهد انتشار گزارشات عجیب و غریبی پیرامون بازیکنان آن بودیم؛ از پیدا کردن جسد گرفته تا آمار فروش دو برابری پاور بانک در ایالات متحده آمریکا! حالا نیز به نظر می‌رسد یکی از بازیکنان بازی پوکمون گو 5 سال به زندان برود. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

ماه گذشته ویدیویی در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شد که می‌تواند یکی از بازیکنان روسی پوکمون گو را 5 سال به زندان بیاندازد. به نظر می‌رسد این ویدیو که حدود 946 هزار بار بازدید شده، اجرای بازی پوکمون گو توسط یک کاربر درون یک کلیسا را نمایش می‌دهد. این ویدیو در تاریخ یازدهم آگوست در شبکه یوتیوب منتشر شده بود و حالا کمیته بازرسی در تاریخ سوم سپتامبر اطلاعیه‌ای را صادر کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که یک جوان 21 ساله به خاطر نفرت از دین و بی حرمتی به آن حالا باید مجازات شود. کاملا مشخص است که این گزارش مربوط به همان ویدیو جنجالی بازی پوکمون گو در کلیسا است. در ادامه این گزارش ذکر شده است که فرد مربوطه احتمالا به حداقل دو ماه و حداکثر 5 سال زندان محکوم می‌شود.

به نظر می‌رسد شهردار یکاتینبرگ، آقای یگنی رویزمن، به هیچ وجه طرفدار بازی پوکمون گو نیست. وی در حالی که این بازداشت را یک رسوایی خواند معتقد بود هرگز نباید یک مرد را به خاطر احمق بودنش بازداشت کرد. اما یکی از مسئولان کلیسای اسلوواکی در این زمینه اعلام کرده بود که بازداشت این فرد جوان هیچ ربطی به شکار کردن پوکمون توسط وی در کلیسا نداشته است.

پوکمون گو

به هر حال هرچه که هست، هرگز نمی‌توان انتشار آن ویدیو پر بازدید و جنجالی در شبکه اجتماعی یوتیوب را بی ربط با این قضیه در نظر گرفت. در گذشته نیز شاهد چنین پرونده‌های عجیب و خاص حقوقی – به خصوص در زمینه مذهبی – بوده‌ایم و این کاربر روسی نیز از قاعده مستثنی نیست.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*