ال‌جی

راهکارهای مختلف ال‌جی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت بالقوه آشپزخانه در IFA 2016

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه IFA 2016 مجموعه کامل از برترین لوازم آشپزخانه خود را به نمایش گذاشت. این شرکت مبتکرانه‌ترین و پرطرفدارترین لوازم آشپزخانه را ارائه می‌نماید که به خوبی با هم کار می‌کنند تا یک پایگاه مرکزی برای انجام کارهای منزل باشند.

یخچال بهبود‌یافته ال‌جی با درب دولایه Door-in-Door برای این طراحی شده است که دسترسی به مواد غذایی منتخب با استفاده فراوان و ساماندهی خوراکی‌ها را راحت‌تر از همیشه میسر کند. این طراحی ارگونومیک نیاز به باز کردن مداوم بخش اصلی یخچال را برطرف می‌کند و هدر‌رفت هوای سرد را تا ۴۱ درصد کاهش می‌دهد. دستگیره Square Pocket Handle و کلید مخفی Hidden Button به دسترسی راحت به فضای ذخیره مواد غذایی کمک می‌کند. آبریز برای عملکرد بهتر پیشرفته‌تر شده و قابلیت NatureFRESH مواد غذایی را به مدت طولانی‌تری با حفظ رطوبت بهینه و میزان دما تر و تازه نگه می‌دارد. اکنون، با فناوری درب دولایه Door-in-Door دوتایی، کاربران به راحتی می‌توانند دو بخش مجزای قابل دسترس برای دسترسی راحت‌تر به مواد غذایی دلخواه داشته باشند.

قابلیت InstaView Door-in-Door برای اولین بار در یخچال LG SIGNATURE معرفی شد و اکنون در مدل‌های فرنچ دُر و سایدبای‌ساید ال‌جی نیز در دسترس است. با یک ضربه، پنجره مات بیرونی در درب دولایه InstaView شفاف می‌شود و کاربران می‌توانند مواد غذایی ذخیره‌شده در داخل یخچال را بدون باز کردن درب مشاهده کنند تا هدررفت هوای سرد کاهش یابد. نمایشگر مجهز به وای-فای در این یخچال دمای داخل یخچال و فریزر را نشان می‌دهد. پنل نمایشگر عملکرد را ساده می‌کند و طراحی زیبای یخچال را چند برابر می‌نماید.

مایکروویو NeoChef ال‌جی به رابط کاربری ساده و ملموسی مجهز شده تا کاربر راحت‌تر با آن کار کند. پنل شیشه‌ای جلو در ترکیب با بدنه خارجی مات طراحی مینیمالیست این مایکرویو را پررنگ‌تر می‌کند و به NeoChef امکان می‌دهد به طور یکپارچه با دکور هر آشپزخانه‌ای درآمیزد. علاوه بر این، فناوری اینورتر هوشمند ال‌جی زمان پخت را کاهش می‌دهد و پخت غذاهای سالم‌تر و خوشمزه‌تر را برای سرآشپزهای خانگی به راحتی میسر می‌کند. فناوری کنترل خطی قدرت به غذای شما امکان دوباره گرم شدن یا یخ‌زدایی را به صورت یکنواخت‌تری می‌دهد و دفعات پخت را کاهش می‌دهد. اینورتر هوشمند استفاده خلاقانه از این مایکروویو را امکان‌پذیر می‌کند؛ مثل درست کردن ماست، آب کردن شکلات یا کره و خمیر به عمل آوردن. پوشش داخلی ضدباکتری با قابلیت شست‌وشوی آسان (Anti-Bacterial EasyClean) درون مایکروویو NeoChef ال‌جی قادر است ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری‌های مضر را تنها با سه بار پاک کردن از بین ببرد.

فر سرعتی بی‌نظیر +Speed Oven ال‌جی از فناوری پخت با بخار و گرمایش با اینفرارد (InfraredHeating) برخوردار است و زمان پخت را کوتاه‌تر می‌کند. همچنین، این دستگاه غذاهایی طبخ می‌کند که از بیرون ترد و از درون آبدار هستند و در ضمن طعم و مزه تمامی محتویات حفظ می‌شود. از آنجا که اولین +Speed Oven ال‌جی مجهز به فناوری اینورتر هوشمند است، این دستگاه پرطرفدار در آشپزخانه به کنترل بیشتر انرژی کمک می‌کند و طبخ تنوع زیادی از غذاها را به سهولت امکان‌پذیر می‌کند. رابط کاربری اندیشمندانه این محصول حالت‌های پیش‌فرض وسیعی برای کمک به تهیه و تدارک غذاهای مورد علاقه تمامی اعضای خانواده با حداقل پیچیدگی و تمهیدات ارائه می‌دهد.

با ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean آب کمتری برای شستن ظروف لازم است . True Steam  از ابری از بخار داغ با دمای بسیار بالا بهره‌ می‌برد که ظرف‌ها را به خوبی خیس کرده و حتی مقاوم‌ترین ذرات باقیمانده غذاها را از بین می‌برد. بازوهای QuadWash با ترکیب فناوری موتور دایرکت درایو اینورتر جریان آب را با شدت بهینه‌ای می‌پاشند تا پوشش بهتری را فراهم کند. علاوه بر این، موتور دایرکت درایو اینورتر ۱۰ سال ضمانت داشته که یکی از بهترین ضمانت‌ها در این صنعت به شمار می‌رود.

Jo Seong-jin، رئیس شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال‌جی، گفت: «نمایشگاه IFA مکانی عالی برای نمایش جدیدترین لوازم خانگی ما است زیرا جایی است که بهترین‌های صنعت همه کنار یکدیگر جمع می‌شوند. لوازم آشپزخانه پیشرفته و درجه یک ال‌جی در زمینه ارائه تجربه مدرن آشپزی در خانه برای مشتری علاقمند به وسایل مدرن رقیبی ندارند.»

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آموزش موفقیت فردی