گوشی Xiaomi Mi 5s

مشخصات گوشی Xiaomi Mi 5s لو رفت؛ 6 گیگابایت رم و اسنپدراگون 821

در ژوئن گذشته گفته شد که انتظار می‌رود گوشی Xiaomi Mi 5s درست شبیه به مدل شیائومی می 5 باشد، اما گویا این دستگاه پر شده است از مشخصات فنی سطح بالا و ارتقا یافته‌ای که آن را در دسته بندی گوشی‌های بالا رده قرار می‌دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این دیوایس در اواخر امسال معرفی شود. امروز مشخصات شیائومی می 5s در قالب چند اسکرین شات منتشر شده و مشخصاتی که از ان به بیرون درز کرد، گوشی بسیار قدرتمندی را معرفی می‌کند.

گوشی Xiaomi Mi 5s دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی بوده که از فناوری فورس تاچ (Force Touch) بهره‌مند خواهد شد. قدرت این دستگاه از یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 821 کوالکام با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز تامین شده و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 کارهای گرافیکی آن را هندل خواهد کرد. 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 با سرعت کاری 1866 مگاهرتز و 256 گیگابایت حافظه سریع UFS 2.0 فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد.

گوشی Xiaomi Mi 5s یک دستگاه قدرتمند مجهز به اسنپدراگون 821

خبرهای منتشر شده قبلی وجود دو نسخه از این دیوایس را تایید می‌کردند. گفته می‌شد که نسخه‌ای از این دستگاه به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و مدل دیگر از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد؛ اما گویا فضای ذخیره سازی آن بسیار گسترده‌تر است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری 4 محوره و دهانه دیافراگم f/1.8 در پنل پشتی آن جای گرفته است. پورت میکرو یو اس بی قرار گرفته در نسل قبلی جای خود را به یک پورت میکرو یو اس بی نوع C داده و یک اسکنر اثر انگشت اولترا سونیک کوالکام نیز در آن به خدمت گرفته شده است. گوشی Xiaomi Mi 5s با ضخامت 7.25 میلی‌متر، 147 گرم وزن داشته و از فناوری NFC نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب شیائومی Mi 5s می‌تواند از این طریق با شیائومی پی (Xiaomi Pay) نیز هماهنگ شود.

این بسته تکنولوژیکی با یک باتری 3490 میلی‌آمپر ساعتی تکمیل شده و انرژی مورد نیاز روزمره این اسمارت فون را تامین خواهد کرد. باتری موجود توسط تکنولوژی fast charge 3.0 کوالکام به سرعت شارژ خواهد شد. اطلاعات بیشتری درباره آن وجود ندارد. شاید این گوشی هوشمند بتواند به زودی تاییدیه تنا را نیز به دست آورد و مسلما در آن هنگام جزئیات دقیق تری منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*