آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 ویژه خواهد بود

آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 ویژه خواهد بود

شرکت های اپل (Apple) و اینستاگرام (Instagram) طی یک همکاری مشترک، در حال قرار دادن ویژگی های خاصی در برنامه محبوب اینستاگرام مختص به کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند. در حقیقت آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ویژه خواهد بود. همان طور که احتمالا می‌دانید دوربین دو گوشی جدید آیفون 7 نسبت به نسل پیشین دارای قابلیت های تازه ای بوده و از این رو آپدیت جدید اینستاگرام از آنها به طور مستقیم پشتیبانی به عمل خواهد آورد. در نتیجه بروزرسانی جدید اینستاگرام برای کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ویژه و منحصر به فرد خواهد بود.

یان اسپالتر، طراح ارشد شبکه اجتماعی اینستاگرام در هنگام اجرای مراسم رسمی معرفی گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل، حضور پیدا کرد و در مورد نحوه پشتیبانی این برنامه از قابلیت های جدید دوربین های آیفون های جدید اپل و همچنین پردازشگر تصویر آنها توضیح داد.

آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 ویژه خواهد بود

در این میان بزرگترین بروزرسانی در نسخه جدید برنامه اینستاگرام مربوط به رندر و دستکاری رنگ ها است. در حقیقت در این آپدیت جدید، با استفاده از فیلترهای برنامه کاربر می‌تواند بر روی طیف بسیار گسترده‌ تری از رنگ ها احاطه داشته باشد و البته این ویژگی تنها در گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قابل اعمال خواهد بود. با استفاده از این ویژگی، رنگ ها بسیار شاد و پرطراوت تر از قبل خواهند شد.

علاوه بر آن هم اینک می‌توان تصاویر مربوط به لایو فوتو گوشی های شرکت اپل را به طور خودکار به صورت GIF به برنامه Boomerang اضافه کرد. برای این منظور تنها کافی است یک کلید که در برنامه اینستاگرام وجود دارد را لمس نمایید. در کنار آن با استفاده از ویژگی لمس سه بعدی موجود در این سری از گوشی های آیفون، دسترسی به بخش استوری اینستاگرام نیز بسیار آسانتر از گذشته خواهد شد. تمامی ویژگی های جدید ذکر شده باعث صرفه جویی در میزان زمان مصرفی کاربر خواهد شد.

آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل ویژه و منحصر به فرد خواهد بود

در نهایت اگر صاحب گوشی آیفون 7 پلاس اپل هستید، جالب است بدانید که برنامه اینستاگرام در نسخه جدید این اپلیکیشن رابط کاربری خاصی را در بخش دوربین به جهت بزرگنمایی و زوم بر روی نمایشگر ارائه کرده است. کاربرد و مکانیزم آن نیز بسیار آسان و راحت خواهد بود. تنها کافی است انگشت خود را بر روی نمایشگر آیفون در بخش Instagram Stories به سمت بالا حرکت دهید تا عملیات زوم اعمال گردد. در طی این حرکت به وسیله بازخوردهای لمسی که از سوی دستگاه و سنسور آن (حسگر تپتیک) به اجرا در می‌آید، میزان بزرگنمایی که انجام می‌شود را احساس خواهید کرد. علاوه بر آن زمانی که از آستانه میزان بزرگنمایی دو برابر (زوم اپتیکال)، خارج می‌شوید و به سمت بزرگنمایی دیجیتال می‌روید، این طیف حرکتی را احساس خواهید کرد.

آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 ویژه خواهد بود

البته می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کرد که در هیچ کدام از این ویژگی ها، مورد خلاقانه و شگفت آوری یافت نشد. در واقع تنها بخشی که در این قابلیت های جدید برایمان جالب بود، مربوط به موضوع همکاری نزدیک اپل با شرکت اینستاگرام و تولید نسخه ای ویژه برای گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می‌شود.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا آپدیت اینستاگرام برای آیفون 7 باعث خواهد شد تا طیف بیشتری از کاربران به خریداری گوشی های جدید اپل روی آورند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*