مشکل نصب آی او اس 10

مشکل نصب آی او اس 10 برای بسیاری از کاربران اپل دردسر ساز شد!

در حالی که بسیاری از کاربران در همان ساعات اولیه عرضه آپدیت آی او اس 10 شروع به دانلود و نصب آن بر روی دیوایس آی او اسی خود کردند، ظاهراً از شانس بد آن‌ها سرورهای اپل با مشکلاتی مواجه شده‌ که گوشی کاربر را عملاً از دسترس خارج، و وادار به بازیابی سیستم عامل قبلی می‌کند. با این حال یکی از سخنگوهای اپل می‌گوید که مشکل نصب آی او اس 10 اکنون حل شده و کاربران با خیال راحت می‌توانند دستگاه خود را به‌روز کنند.

تنها ساعاتی از عرضه آپدیت آی او اس 10 توسط اپل می‌گذرد. این شرکت کوپرتینویی تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل موبایلی خودش را در اختیار چندین نسل موبایل و تبلت خود قرار داده است و ادعا می‌کند که این به‌روزرسانی می‌تواند به نوبه‌ی خود بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ این سیستم عامل باشد.

مشکل نصب آی او اس 10

حال پس از گذشت ساعاتی از عرضه iOS 10 بسیاری از کاربران آیفون‌ها و آیپد‌ها در شبکه‌های اجتماعی خود از مشکلاتی که پس از نصب آپدیت آی او اس 10 با آن‌ها روبه رو شده‌اند خبر دادند. برای بسیاری از کاربران، فرآیند آپدیت ناموفق به اتمام رسیده و با نمایش یک پیغام خطا از کاربران می‌خواهد تا با متصل کردن دیوایس آی او اسی خود به یک کامپیوتر شخصی و یا مک، عملیات بازگردانی سیستم عامل را به اتمام برسانند. در این لینک می‌توانید آموزش گام به گام رفع این مشکل و بازگردانی سیستم عامل را مشاهده کنید.

مشکل نصب آی او اس 10

یکی از سخنگوهای شرکت اپل در پاسخ به یکی از خبرنگاران عنوان کرده است:

ما مشکل مختصری با فرآیند آپدیت نرم افزاری پیدا کرده‌ایم که در دسترس بودن عده‌ی کمی از کاربران را در نخستین ساعات عرضه دردسر ساز کرده است. مشکل به سرعت حل شد و ما از مشتریانمان بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنیم.

این کمپانی می‌گوید که کاربران اینک دیگر مشکلی با فرآیند آپدیت آی او اس 10 نخواهند داشت. اما اشکال اولیه موجب به دردسر افتادن بسیاری از کاربرانی شده بود که به دور از یک کامپیوتر بوده و نمی‌توانستند عملیات بازیابی سیستم عامل را با اتصال به آن انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام من ای او اس١٠رو رو ایپد ایر نصب کردم الان موقع اتصال به وای فای تو تنظیمات تیک میخوره ولی رو اسکرین نمیاره. و به وای فای متصل نمیشه…حتی conectشدن روتایید میکنه ولی اینترنت نمیاره….

  2. سلام من مدت کوتاهیه ک 6s+ رواپدیت کردم و گزینه هایی مثل Vpn رو پیدا نمیکنم یا مثلا صدای زنگ تماس و تایپینگم عِوَض شده ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

  3. سلام بعد از آپدیت ورژن جدید اپل آی او اس ۱۰ از کروم نمی تونم استفاده کنم ارور میده یورال غیر معتبر و قابل تایید نیست چطور می تونم حلش کنم
    ممنون

  4. دیروز 6s plus رو به روز رسانی کردم متوجه شدم که هدفونم صدا نداره ولی کلیداش مشکلی نداره با توجه به اینکه ios 10 رو نصب کردم ممکنه این مشکل از اون باشه؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. سلام گوشی من هم پس از روشن شدن و موقع تایپ صدایی شبیه موج نادرست رادیو میده و موقع تایپ هم با لمس دکمه ها صدایی در نمیاد ، هر چند دکمه کلیک کلید ها آن هست، کسی راه خلی داره؟

  6. سلام. گوشى من سیکس اس هستش و الان موقعى که تماس میگیرن خود به خود موقع برقرارى تماس بلندگو روشن میشه . راهى براى این مشکل هستش؟ ممنون