آپدیت واچ او اس 3

آپدیت واچ او اس 3 سرعت اپل واچ را سه برابر می‌کند!

کمپانی اپل دو سال قبل بالاخره پس از صبر بسیار اولین ساعت هوشمند خود تا تحت عنوان اپل واچ – Apple Watch – روانه بازار کرد. اپل واچ در مقایسه با رقبای اندرویدی خود به هیچ وجه زیبایی و ظرافت بالایی نداشت و علاوه بر این سرعت آن بسیار پایین بود. این موضوع را می‌توان تا حدی به اولین تجربه اهالی کوپرتینو در تولید این پوشیدنی ربط داد. بنابراین بسیاری از خریدان این محصول در سال گذشته از انتخاب خود پشیمان شده‌اند. اما حالا آپدیت واچ او اس 3 از راه رسیده و از مشکلات این پوشیدنی اپل کاسته است. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

آپدیت واچ او اس 3 کابوس دو ساله کاربران ساعت هوشمند اپل واچ را به پایان رسانده است و حالا این خریداران تجربه لذت بخشی را در رابط کاربری آن تجربه می‌کنند. سیستم عامل واچ در ساعت هوشمند اهالی کوپرتینو در گذشته نیز شامل قابلیت‌های مناسبی بود، با این حال آپدیت واچ او اس 3 سرعت آن را بالا برده است. تصاویر متحرک رابط کاربری روان اجرا می‌شوند و برخی اپلیکیشن‌ها با سه برابر سرعت نسبت به گذشته باز می‌شوند. باز کردن اپلیکیشن Philips Hue در واچ او اس 2 حدود 6.77 ثانیه طول می‌کشید و حالا به لطف آپدیت واچ او اس 3 این میزان به 2.42 ثانیه کاهش یافته است.

البته این افزایش سرعت بارگزاری را نمی‌توان به تمامی اپلیکیشن‌های این پلتفرم نسبت داد و در مورد برنامه Uber چنین کاهش زمان بارگذاری را مشاهده نکردیم. همچنین اگر اپلیکیشن‌های درون ساعت در آیفون شما نصب نباشند، گاهی اوقات با هنگ کردن ساعت مواجه خواهید شد.

اما یکی دیگر از خصوصیات مناسب آپدیت واچ او اس 3 مربوط به باز کردن اپلیکیشن‌هایی است که به تازگی بسته شده‌اند. کاربران جهت باز کردن برنامه DarkSkies که مربوط به اطلاعات آب و هوایی است در واچ او اس 2 حدود 3 ثانیه معطل می‌شدند. اما همین برنامه حالا پس از رسیدن آپدیت واچ او اس 3 به سرعت و در همان لحظه باز می‌شود. این موضوع برای برنامه‌های دیگری همچون Fantastical (تقویم اپل واچ) نیز صدق می‌کند. این برنامه نیز از تاخیر 5 ثانیه‌ای جهت باز شدن حالا به سرعت باز می‌شود.

علاوه بر افزایش سرعت قابل توجه، در واچ او اس 3 شاهد بهبود عملکرد ساعت هوشمند اپل هستیم. تنظیمات مربوط به بخش دسترسی سریع نظیر میزان شارژ دستگاه، دکمه میوت (بی صدا) و حالت پرواز تنها با یک اسلاید به سمت بالا نمایش داده می‌شوند.

کاربران می‌توانند در سیستم عامل واچ او اس 3 چندین واچ فیس را به صورت همزمان فعال نگه دارند. جهت فعال کردن آنها کافیست به دو طرف اسلاید بکشید. این قابلیت زمانی کاربرد خود را نشان می‌دهد که بخواهید از یک واچ فیس کارتونی همچون میکی موز به یک واچ فیس ورزشی منتقل شوید. همچنین می‌توانید فیس‌هایی با اطلاعات خاص نظیر ضربان قلب و آب و هوا را تنظیم کنید.

آپدیت واچ او اس 3 به تازگی از راه رسیده است و مطمئنا این مطلب را نمی‌توان یک بررسی کامل از این سیستم عامل جدید در نظر گرفت و به زودی مقاله‌ای کامل در این زمینه تدوین خواهیم کرد. جهت دریافت این آپدیت باید اپل واچ خود را به آیفون مجهز به iOS 10 (که به تازگی از راه رسیده است) متصل کنید. حالا ساعت هوشمند شما باید حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و همچنین به شارژر متصل گردد. حالا اپلیکیشن واچ را اجرا کرده و به ترتیب به بخش General > Software Update مراجعه کنید. این آپدیت بسیار بزرگ است و نصب آن احتمالا بیش از یک ساعت به طول می‌انجامد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*