دیزایر 10 لایف استایل و دیزایر 10 پرو در رویداد 20 سپتامبر معرفی می‌شوند

اچ تی سی در اوایل هفته جاری یک تیزر تبلیغاتی از گوشی هوشمند اعلام نشده خود منتشر کرد؛ اما این کمپانی تایوانی هیچ جزئیات بیشتری درباره این دستگاه مرموز منتشر نکرد، به جز این واقعیت که در رویداد 20 سپتامبر (30 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. گزارش‌های منتشر شده قبلی حاکی از آن بود که اچ تی سی قصد دارد تا دو گوشی هوشمند اندرویدی خود را در این ماه معرفی کند که به احتمال زیاد اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل (HTC Desire 10 Lifestyle) و دیزایر 10 پرو (Desire 10 Pro) باشد. اگر هرگونه شک و شبهه‌ای در این مورد وجود داشت با انتشار گزارش دیگری که همان حکایت را روایت می‌کند، جایی برای تردید باقی نخواهد ماند.

بر اساس گزارش EDN، انتظار می‌رود که کمپانی اچ تی سی با برگزاری رویداد 20 سپتامبر از روی دو اسمارت فون جدید خود پرده بردارد. این دو دستگاه که اعضای جدید خانواده اچ تی سی دیزایر خواهند بود، دیزایر 10 لایف استایل و دیزایر 10 پرو نام دارند. گوشی Desire 10 Pro یک دستگاه پریمیوم بالا رده خواهد بود در حالی که مدل لایف استایل به دسته بندی گوشی‌های میان رده تعلق دارد. از آنجا که در شایعات منتشر شده قبلی نیز به مشخصات این دو دستگاه اشاره شده است در اینجا به صورت مختصر و مفید نگاهی به اطلاعات فنی هر دو گوشی میندازیم.

دیزایر 10 لایف استایل و دیزایر 10 پرو اعضای جدید خانواده اچ تی سی دیزایر خواهند بود

اجازه دهید در ابتدا نگاهی به مشخصات گوشی رده بالای اچ تی سی Desire 10 Pro بیندازیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر کواد اچ دی 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و به پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز است. فضای ذخیره سازی آن شامل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است.

و اما گوشی میان رده دیزایر 10 لایف استایل؛ این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی (720 در 1280 پیکسل) است. پردازنده اسنپدراگون 400 کوالکام به آن قدرت داده، 2 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است.

لازم به ذکر است که هر دو دستگاه اولین گوشی‌های هوشمند سری دیزایر بوده که به سنسور اثر انگشت مجهز شده‌اند. هنوز هیچ اطلاعی درباره قیمت و زمان عرضه آن وجود ندارد. فقط این را به خاطر داشته باشید که در 30 شهریور ماه هر دو گوشی رخ نشان خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*