با Spider Man شگفت انگیز آشنا شويد

برای ساخت یک بازی بر اساس داستان های کمیک باید حسابی تلاش کرد زیرا که داستان های کمیک، هم شخصیت های  بسیاری دارند و هم ایده  های متنوع برای ساخت این گونه بازی ها.
بهترین بازی کمیک دنیا قطعا چیزی نیست جز دو بازی بتمن شهر آرکام و تیمارستان آرکام که هر دو  توانستند به بهترین  بازی های اخیر در دنیا تبدیل شوند و جوایزی بسیار دریافت کنند.

سری بازی های Spider – Man اما خیلی موفق نبوده اند و شماره های متعدد از این سری بازی نتوانستند با بازخورد خیلی خوب مخاطبین روبرو شوند.  اما آخرین شماره از این سری با نام Spider – Man شگفت انگیز شاید توانسته کمی خوب تر از بقیه بدرخشد و با رعایت آرمان های خوب یک اثر کمیک به یک بتمن تیمارستان آرکام تبدیل گردد.

Spider – Man شگفت انگیز اثری گم گشته در نور و نیرومندی در تاریکی است که احتیاجات یک بازی خور را که علاقه مند به این دنیای بی انتهای کمیک و شخصیت اسپایدر من است را تا حدی بر طرف  سازد و سازنده گان حتما می خواستند راه شرکت بازی سازی ارک استدی را ادامه دهند.

داستان Spider – Man شگفت انگیز  پیچیده تر از نسخه های قبلی ساخته شده و بازیکنان در نگاه اول این را می فهمند که با یک اثر جدید از بازی های مرد عنکبوتی مواجه هستند.

بر بلندترین ساختمان شهر ایستاده و از بالا تبهکاران را نظاره می کند و بازیکن خود را در موقعیتی می بیند که یک پلیس در برابر تبهکاری دارد. بازی سوم شخصی که زاویه ی دوربین و فناوری به نام eye-watering از آن حمایت می کند که روی وقایع اصلی متمرکز و اشیای پشت سر تار می شوند.

پرتاب کردن نخ هایی  به عنوان سلاح ضربه های پشت سر هم و یک مبارزه ی نه چندان خشن بدون کمترین احتمال مرگ برای دشمنان و سعی برای  یافتن مسیر های بالا رونده و پیدا کردن اشیا و عناصری به عنوان جایزه می تواند بخشی از بازی Spider – Man شگفت انگیز باشند. یک سوپر هیرو که در مواقع خاص بسیار سریع و چابک است و خود را به نیرو های فرانسانی مجهز کرده و  می تواند شهر را از تبهکاران و موجودات عجیب و غریبی که خود شان نیز نوعی فرا طبیعی دارند، پاک سازی کند.

لیزارد شخصیتی منفی در Spider – Man شگفت انگیز که همانند خزنده ای منفور سوپر هیرو را به مبارزه می خواند و صدای آژیر های پلیسی که برای کمک به مردم بی گناه در حال حرکت هستند همواره در Spider – Man شگفت انگیز خوب به نمایش در آمدند. اما فضا سازی ضعیف است و خیابان ها همانند هم و یکنواخت و کلیشه ای.  مردم عادی با واکنش های عصبی و غیز واقعی خود و ماشین های بدون راننده ای که اصلا نمی دانند مسیر شان کجاست می توانند  ضعفی برای بازی Spider – Man شگفت انگیز باشند.

در این بازی علاوه بر مبارزه ها تن و تن در مکان های عمومی و مراحل، چاشنی مخفی کاری نیز دیده می شود. این طور که مشخص است این بازی تقلیدی غیر مستقیم از بازی بتمن شهر آرکام است و برخی مراحل هم در این اثر است که برای بازی بتمن شهر آرکام بسیار مناسب هستند ولی خب فناوری ها و تجهیزات بتمن به نظر خیلی کار آمد تر و بهتر از سلاح ها در Spider – Man شگفت انگیز هستند ولی بازی Spider – Man شگفت انگیز نیز شگفتی های خودش را دارد !

مبارزه های تن به تن ناراحت کننده و خیلی باب میل نیستند، سلاح های بازی که میبینیم شامل توپهای بیهوش کننده و سپر ضد شورش می شوند به همراه جاشنی های مبارزه های تن به تن توسط مشت، دست و پا و ترکیبی از کومبو های بسیار که تنوع دارند.

مبارزه  ی  تن به تن نیز با بازی بتمن شباهت هایی دارند، شمامی توانید بر پشت دشمن بپرید و او را مورد ضربه قرار دهید و امثال این گونه تکنیک ها.  ولی نسخه ی Spider – Man شگفت انگیز حتما پیش درآمدی بر فیلمی با همین نام است که به زودی روی پرده ها می رود. شخصیت لیزارد  در برابر Spider – Man  می تواند بسیار جالب و فوق العاده باشد و فیلم های Spider – Man بر خلاف بازی های این سری فوق العاده زیبا و نفس گیر هستند.

نسخه ی PC این بازی هنوز تایید نشده ولی نسخه های کنسولی این بازی در بازار هستند و نسخه ای از این بازی نیز  برای تلفن های همراه هوشمند در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*