سامسونگ

سامسونگ تولید تلفن‌های هوشمند خود را به مدت محدودی متوقف کرد

تقریبا در هر فرهنگی ضرب المثل‌هایی پیرامون این موضوع که هر دردسری به تنهایی به سراغ شما نمی‌آید وجود دارد؛ به عنوان مثال در زبان فارسی می‌گوییم «از آسمون و زمین برامون می‌باره». با اینکه ممکن است این اصطلاحات در زبان‌های مختلف، با هم فرق داشته باشند اما در نهایت همگی یک معنی مشترک دارند؛ اگر دردسری برایتان پیش آمد، منتظر پس لرزه‌های آن نیز باشید. شکسپیر می‌گوید: غم به تنهایی به سراغتان نمی‌آید، بلکه دسته دسته از راه خواهد رسید. این روزها شرکت کره‌ای سامسونگ نیز با دردسرهای بزرگی مواجه شده است.

همانطور که می‌دانید، کره‌ای ها امسال گوشی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را حدود یک ماه زودتر از آیفون‌های جدید اهالی کوپرتینو معرفی کردند. شاید این کار به امید آمار فروش بیشتر در همین بازه زمانی بوده باشد، با این حال گزارشات متعدد پیرامون هنگ کردن و همچنین انفجار فبلت نوت 7 ، کام کره‌ای ها را تلخ کرد. پس از آن کمپانی سامسونگ اطلاعیه‌ای پیرامون درخواست برگرداندن 2.5 میلیون نوت 7 را در سراسر جهان منتشر کرد و حتی کاربران ایرانی نیز گوشی‌های خود را به کره‌ای ها پس دادند.

حالا نیز گفته می‌شود پس از وقوع زلزله‌ای به قدرت 5.8 ریشتر در روز سیزدهم سپتامبر در کره جنوبی، بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ عملیات تولید خود را متوقف کرده‌اند. سامسونگ نیز یکی از همین تولیدکنندگان کره‌ای است و حالا پس از ماجرای انفجار فبلت افسانه‌ای خود با مشکل جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند.

اما در این میان خبر خوشی نیز وجود دارد و آن نیز توقف کار موقتی بخش تولید تلفن‌های هوشمند سامسونگ است. بنابراین آثار تخریبی این زلزله بر روی خط تولید گوشی‌های سامسونگ متعادل بوده است.

یکی از سران سامسونگ اعلام کرده بود که در آن مقطع زمانی بنا به دلایلی همچون ظرافت خط تولید در ساخت گوشی‌ها، عملیات تولیدی کارخانه‌ها را متوقف کرده بودیم.

حالا با اینکه به نظر می‌رسد این زلزله تاخیر زیادی در پروسه جایگزینی گوشی‌های نوت 7 سامسونگ به وجود نیاورد، اما به نظر شما این پایان دردسرهای نیمه دوم سال 2016 کمپانی کره‌ای خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این خبر به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مشکل باتری فقط در سری نوت نبوده. یه اس هفت هم موقع شارژ منفجر شد.
    https://m.youtube.com/watch?v=2DEOU4QYMnk