گوشی تاشو سامسونگ ویرون

گوشی تاشو سامسونگ ویرون به صفحه همیشه روشن و شارژ سریع مجهز خواهد بود

در تازه‌ترین اخبار و شایعات پیرامون گوشی تاشو سامسونگ ویرون (Samsung Veyron) آمده است که این محصول به احتمال زیاد از یک صفحه همیشه روشن مطالب پرچم‌داران سال 2016 سامسونگ همراه با پشتیبانی از شارژ سریع برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این پرچم‌دار تاشو سامسونگی به زودی توسط این شرکت رسما معرفی شود.

ما تا به امروز صحبت‌های زیادی را در خصوص گوشی رده بالا و تاشوی سامسونگ ویرون (SM-W2017) شنیده‌ایم. همراه با رونمایی رسمی گوشی تاشو گلکسی فولدر 2 پس از مدت‌ها شایعه، ما اینک در انتظار رونمایی سامسونگ از مدل رده بالای این محصول با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند و مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستیم.

مشخصات یک پرچم‌دار در یک گوشی تاشو

حال به نقل از تازه‌ترین اخبار انتشار یافته در شبکه اجتماعی ویبو، این دیوایس احتمالا از یک صفحه همیشه روشن مطابق گلکسی اس 7 برخوردار بوده و همچنین از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. در شرایطی که گلکسی فولدر 2 (Samsung Galaxy Folder 2) تازه‌ترین گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ از مشخصات سخت افزاری متوسطی بهره می‌برد، گوشی سامسونگ ویرون (SM-W2017) محصولی قدرتمند به نظر می‌رسد که از یک صفحه نمایش 4.2 اینچی فول اچ‌دی (1080 در 1920 پیکسل) همراه با صفحه نمایش دوم همیشه روشن استفاده می‌کند. در زیر قاب این محصول نیز یک مغز متفکر از جنس کوالکام و به نام اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و یک رم با ظرفیت بسیار مناسب 4 گیگابایت بهره قرار خواهد داشت.

گوشی تاشو سامسونگ ویرون

سنسور دوربین‌های گوشی تاشو سامسونگ ویرون مشابه گلکسی نوت 7

این‌طور که به نظر می‌رسد یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی برای گرفتن تصاویر سلفی/ مکالمات تصویری و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی قرار دارد که از سنسورهایی مشابه با گلکسی نوت 7، فبلت جنجالی سامسونگ برخوردار است. در جایی دیگر نیز آمده است که این گوشی تاشو سامسونگ احتمالا از یک اسکنر اثر انگشت همراه با یک باتری با ظرفیت 2,000 میلی‌متر بهره می‌برد که به لطف تکنولوژی شارژ سریع زمان زیادی را برای شارژ به خود نخواهد دید.

بنابراین اگر علاقه خاصی به گوشی‌هایی با طراحی تاشو دارید و در عین حال دوست ندارید که تجربه کار با سخت افزار مدرن پرچم‌داران را از دست بدهید، گوشی تاشو سامسونگ ویرون می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را برآورده کند. متاسفانه در حال حاضر هیچ خبر رسمی جهت زمان رونمایی رسمی سامسونگ از این هندست منتشر نشده است؛ اما اگر اخبار و شایعات اخیر درست باشد ما زمان زیادی را با دیدن این محصول از نزدیک، پیش رو نخواهیم داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*