نمره بنچمارک شیائومی می 5 اس در تیزر تبلیغاتی شیائومی

وقتی شیائومی نمره بنچمارک Mi 5s را به رخ رقبا می‌کشد !

گوشی هوشمند سطح بالا و حرفه ای شیائومی Mi 5s به تازگی توانسته است در بنچمارک انتوتو امتیاز بالای 164119 را از آن خود کند. البته لازم به ذکر که شیائومی هنوز به طور رسمی این گوشی را معرفی نکرده است. در هر صورت این کمپانی چینی از این فرصت مناسب استفاده کرده و نمره بنچمارک شیائومی می 5 اس را بر روی یک تیزر تبلیغاتی به رخ رقبا کشیده است.

نمره بنچمارک شیائومی می 5 اس در تیزر تبلیغاتی شیائومیبر اساس موارد فاش شده، گوشی هوشمند شیائومی Mi 5s از نمایشگری 5.15 اینچی مجهز به فناوری فورس تاچ با میزان دقت تصویر فول اچ‌ دی (1080 × 1920 پیکسل) برخوردار خواهد بود.

علاوه بر آن گفته می‌شود شیائومی Mi 5s به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز خواهد شد. چیپستی که در بخش CPU دارای چهار هسته پردازشی بوده و از حداکثر میزان فرکانس 2.15 گیگاهرتزی به همراه واحد گرافیکی آدرنو 530 استفاده می‌کند. در کنار آن بر اساس اسناد و شواهد، احتمال دارد این گوشی به فناوری حسگر اثر انگشت التراسونیک کوالکام نیز تجهیز شود. در آن صورت ممکن است حسگر اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر گوشی قرار بگیرد.بنچمارک شیائومی می 5 اس

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسلی بوده و از سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر چهار جهته به همراه سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و دیافراگم f/1.8 نیز برخوردار خواهد بود. برای آن دسته از سلفی دوستان نیز خبرهای خوشی داریم. شیائومی Mi 5s قرار است به دوربین سلفی با دقت تصویر 13 مگاپیکسل مجهز گردد. علاوه بر آن یک باتری با ظرفیت 3490 میلی آمپر ساعتی نیز در درون آن قرار خواهد گرفت. بنچمارک شیائومی می 5 اس

بر اساس شایعات منتشر شده، دو نسخه متفاوت از این گوشی راهی بازارهای فروش خواهد شد. یکی از آنها Mi 5s نام خواهد داشت که از میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند بوده و با قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه دیگر با نام Mi 5s Plus شناخته خواهد شد و میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی را ارائه خواهد داد. قیمت این مدل نیز در بازارهای فروش 344 دلار خواهد بود.

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت شیائومی هفته گذشته به طور رسمی دعوت نامه معرفی گوشی Mi 5s را ارسال کرد. این گوشی (ها) در تاریخ 27ام ماه سپتامبر (مصادف با ششم مهر) به طور رسمی معرفی خواهند شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با همین مشخصات امتیاز بالاتر از ایفونم میاد،صبر کنید میفهمید خخ

  2. ایفون ۷ با اون قدرتش 178397 تو بنچمارک اورده با صفحه نمایش 720
    شیائومی با صفحه نمایش 1080 تو بنچمارک 164119 اورده