سری گوشی های گوگل پیکسل 13 مهر معرفی خواهند شد (2)

سری گوشی های گوگل پیکسل 13 مهر معرفی خواهند شد

چند روز پیش بود که طی یک تیزری تبلیغاتی شرکت گوگل خبر از رویدادی رسمی در تاریخ 13ام مهر ماه به منظور معرفی سری گوشی های پیکسل خود داد. امروز در شهر بروکلین مجسمه ای مشاهده شد که به دست گوگل ساخته شده و دوباره بر روی این موضوع تاکید دارد. این اثر هنری در پارک بریج بروکلین واقع شده و تاریخ چهارم ماه اکتبر (مصادف با 13ام مهر ماه) بر روی آن درج شده است. در کنار آن نیز خط حاشیه ای یک گوشی هوشمند (که احتمالا به گوشی های گوگل پیکسل مرتبط است) و همچنین حرف “G” به چشم می‌خورد. همچنین در بخش پایه این مجسمه نیز هشتگ MadeByGoogle# درج شده است. 

سری گوشی های گوگل پیکسل 13 مهر معرفی می‌شوند

در هر صورت به احتمال بسیار زیاد در رویداد 13ام مهر ماه شاهد معرفی گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال خواهیم بود. این سری از گوشی ها توسط شرکت اچ تی سی ساخته شده‌اند و قرار است جایگزین خط تولید نکسوس گوگل شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به امروز، احتمالا گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) از یک نمایشگر 5 اینچی با دقت فول اچ دی برخوردار باشد. علاوه بر آن تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام که دارای چهار هسته با فرکانس کاری 2.15 گیگاهرتزی (در بخش CPU) است و از واحد گرافیکی آدرنو 530 استفاده می‌کند نیز درون این گوشی قرار خواهد گرفت. میزان حافظه رم این گوشی برابر با چهار گیگابایت بوده و از میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت این گوشی در بخش خلفی آن قرار گرفته و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی نیز بالای آن جای داده شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی به جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری چت ویدئویی بسیار مفید خواهد بود. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد.

اما گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) از نمایشگری بزرگتر با ابعاد 5.5 اینچ به همراه دقت تصویر QHD (معادل 1440 × 2560 پیکسل) استفاده خواهد کرد. دیگر مشخصات فنی این گوشی مشابه نسخه کوچکتر خواهد بود. البته بهتر است بدانید که جنس بدنه نسخه کوچکتر از پلاستیک خواهد بود. این در حالی است که بدنه گوشی گوگل پیکسل ایکس ال از جنس فلز خواهد بود. هر دو گوشی دارای مجوز IP53 بوده و از این رو در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود. هر چند بر اساس خبرهای منتشر شده، این میزان از مقاومت در برابر نفوذ،‌ نسبی خواهد بود. در نهایت شاهد نمایش تصاویر مربوط به مجسمه گوگل به همراه تصویر آخرین تیزر تبلیغاتی مربوط به رویداد 13ام مهر ماه هستید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*