قفل گذاری پیام های واتس اپ

به زودی امکان قفل گذاری پیام های واتس اپ میسر می‌شود

اپلیکیشن واتس اپ که پیشتر به تصاحب فیسبوک درآمده است، پیام های خود را به بهترین شکل ممکن رمزگذاری نموده و همواره سعی شده تا امنیت آن بیشتر گردد. ماه آوریل، آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن عرضه شد که می‌توانست امنیت کاربران را گفتگو با یکدیگر تا حد زیادی افزایش دهد و حالا نیز اعلام شده که به زودی امکان قفل گذاری پیام های واتس اپ نیز میسر می‌شود.

با قفل گذاری پیام های واتس اپ دیگر نگران حریم خصوصی خود نباشید

البته نباید تصور کنید که این روزها افراد زیادی قادر به سرقت کردن اطلاعات و پیام های کاربران هستند و شاید هک کردن این اپلیکیشن، کار بسیاری دشواری باشد. اما بر اساس گزارشات جدیدی که توسط Android Authority منتشر شده، مهندسین فیسبوک این ویژگی جدید را به منظور افزایش دادن امنیت کاربران تا حد ممکن، به واتس اپ اضافه خواهند کرد. با امکان قفل گذاری پیام های واتس اپ توسط کاربران، دیگر افرادی که قصد خواندن پیام های شخصی شما را دارند، باید ابتدا یک کد 6 رقمی را که پیشتر توسط صاحب دستگاه تعیین شده، وارد کرده تا بتوانند به پیام ها دسترسی داشته باشند.

همراه با این خبر نیز از امکان بازیابی این کد 6 رقمی برای صاحبان دستگاه نیز صحبت شده که به واسطه آن، کاربران می‌توانند از طریق وارد کردن ایمیل پشتیبانی، در صورت فراموش شدن کد 6 رقمی، آن را دریافت کنند.

در بسیاری از موارد، تنها هکرها نیستند که ممکن است وارد حریم خصوصی کاربران شوند، بلکه افرادی در نزدیکی شما نیز می‌توانند به هر دلیلی، باعث در هم شکسته شدن حریم خصوصی‌تان گردند.

هر چند، از آنجایی که هنوز این ویژگی جدید در حال آزمایش توسط مهندسین واتس اپ بوده و به مرحله نهایی نرسیده، زمان عرضه آن مشخص نشده است. به هر صورت تمام تلاش مهندسین واتس اپ بر افزایش امنیت این اپلیکیشن بوده و شاید انتظار برای عرضه نسخه جدید واتس آن، ارزشش را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*