فولکس واگن ID

آغاز به کار نمایشگاه خودروی پاریس 2016: فولکس واگن ID معرفی شد

نمایشگاه خودروی پاریس 2016 از روز پنجشنبه آغاز به کار کرد و تمامی خودروسازان بزرگ جهان در آن حضور خواهند داشت. Volkswagen نیز با حضور در این نمایشگاه خودروی فولکس واگن ID را معرفی کرده است.

نمایشگاه پاریس یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی در زمینه صنعت خودروسازی به شمار می‌رود. این نمایشگاه که در زبان فرانسوی Mondial de l’Automobile نام دارد، قدیمی‌ترین نمایشگاه در نوع خود است. در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 تمرکز بر خودروهای الکتریکی و پاک بوده و خودروسازان بزرگ جهان مانند مرسدس بنز، آئودی، جگوار، فراری، بی ام دبلیو، نیسان، پژو، رنو و پورشه از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد.

فولکس واگن ID

کمپانی فولکس واگن نیز با خودروهای جدید خود به این نمایشگاه آمده است. این کمپانی پیش از افتتاح نمایشگاه پاریس 2016 اولین نمونه از نسل جدید خودروهای الکتریکی خود را معرفی کرد. این خودروی هاچ بک با نام Intelligent Drive به معنی خودروی هوشمند معرفی شده که آن را به اختصار ID نام‌گذاری کرده‌اند.

پیش از این فولکس واگن در جریان نمایشگاه CES از پلتفرم اختصاصی خود با نام MEB در مدل مفهومی Budd-e رونمایی کرد. به گفته مسئولان کمپانی قرار است نسل جدید خودروهای الکتریکی فولکس واگن بر روی این پلتفرم تولید شود. در پلتفرم MEB موتور الکتریکی بر روی اکسل خودرو و باتری‌ها نیز در کف اتومبیل قرار می‌گیرند.

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه فولکس واگن در خصوص میزان آلایندگی خودروهای دیزلی خود مخفی کاری کرده و اکنون این خودروساز بزرگ قصد دارد تا با معرفی خودروهای جدید الکتریکی آبروی از دست رفته خود را بازگرداند. شنیده‌ها حاکی از آن است که فولکس واگن تا سال 2025 حدود 30 خودروی الکتریکی را به بازار عرضه خواهد کرد که احتمالاً چند مورد از آنها خودروهایی بر مبنای ID خواهند بود. سدان ها، خودروهای شاسی بلند و مدل‌های اسپرت دیگر مدل‌هایی هستند که در آینده توسط این شرکت خودروساز آلمانی معرفی می‌شوند.

فولکس واگن ID

عرضه خودروی فولکس واگن ID در سال 2020

خودروی الکتریکی ID به عنوان پیشگام برنامه کمپانی فولکس واگن به تولید انبوه رسیده و در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد. فولکس واگن ID با موتور الکتریکی 167 اسب بخار خود، شعاع حرکتی بین 400 تا 600 کیلومتر داشته و باتری آن در عرض پانزده دقیقه به میزان هشتاد درصد شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*