رنو Trezor

خودروی رنو Trezor معرفی شد؛ کانسپت شگفت انگیز فرانسوی در پاریس

کمپانی خودروسازی رنو (Renault) در جریان نمایشگاه خودروی پاریس از یک کانسپت شگفت انگیز رونمایی کرد. رنو Trezor نام خودروی الکتریکی جدیدی است که طراحی خودروهای آینده را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی خودروسازی فرانسوی رنو از کانسپت ابر خودروی جدید خود پرده برداشت. رنو Trezor یک خودروی دونفره با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن براق است که طراحی منحنی شکل و منحصر به فردی را به نمایش می‌گذارد. شیشه‌های این خودروی الکتریکی به رنگ قرمز ساخته شده و دو ورودی هوا نیز در سپر جلو قرار گرفته است. ترزور از کاپوت کشیده‌ای برخوردار بوده و در مجموع 4.7 متر طول دارد. همچنین رینگ‌های 21 اینچی این کانسپت درون گلگیرها قرار گرفته است.

رنو Trezor

رنو Trezor طراحی آینده خودروهای رنو را نشان می‌دهد

به گفته مدیر طراحی کمپانی رنو، ترزور نشان دهنده زبان طراحی جدید و آینده رنو است. این خودروی الکتریکی با ضریب آیرودینامیک فوق‌العاده به میزان 0.22 و وزن 1600 کیلوگرم ساخته شده که در کنار فاصله 25 سانتی متری بدنه تا زمین موجب افزایش تعادل و پایداری خودرو می‌شود. یک نکته جالب در مورد طراحی ترزور نحوه باز شدن در آن است که به صورت یک تکه همراه با سقف جدا می‌شود.

رنو Trezor

ورودی‌های هوا نیز بر روی کاپوت فیبر کربنی خودرو و به شکل کندو عسل دیده می‌شود. طراحی فضای داخلی خودرو نیز دست کمی از بیرون آن ندارد. یک صفحه نمایش OLED بزرگ و ضد خش با استفاده از شیشه‌های گوریل، فرمان مستطیلی شکل و طراحی کابین با چرم و چوب قرمز درون Trezor به چشم می‌آید. قابلیت رانندگی خودکار هم از ویژگی‌هایی است که مورد انتظار هم بود؛ در این حالت صفحه نمایش خودرو یک نمای پانوراما را از جاده به نمایش در می‌آورد و چراغ‌های روی بدنه نیز تغییر رنگ داده تا به سایر خودروها هشدار دهند.

رنو Trezor

رنو Trezor دارای موتور الکتریکی با قدرت 350 اسب بخار و گشتاوری به میزان 380 نیوتن متر بوده و سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 4 ثانیه طی می‌کند. دو بسته باتری نیز در جلو و عقب خودرو قرار گرفته که انرژی مورد نیاز را تأمین خواهد کرد.

کمپانی رنو امیدوار است که تا 4 سال آینده تکنولوژی اتومبیل های خودران را با قیمت پایین عرضه کند.

ویدیوی معرفی خودروی رنو Trezor

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عجب ماشینی! تکنولوژی ترکوندن! فرمانش چقدر باحال، کلا سعی کردن همه چی متفاوت کار کنن!

  2. اووووف عجب ماشین خوشگلی…