مشخصات فنی اوپو R9S در بنچمارک آنتوتو منتشر شد (2)

مشخصات اوپو R9S در بنچمارک آنتوتو منتشر شد

شرکت اوپو (Oppo) در تاریخ 19ام ماه اکتبر (مصادف با 28ام مهر ماه) طی رویدادی به طور رسمی از گوشی‌های R9S و R9S پلاس رونمایی خواهد کرد. تصاویر و مشخصات مربوط به این دو گوشی ابتدا در یک تبلیغ تلویزیونی و سپس در وب سایت رگولاتوری تنا و CCC چین منتشر شد. مشخصات اوپو R9S این بار در بنچمارک آنتوتو فاش شده است.

مشخصات اوپو R9S

بر اساس موارد منتشر شده از سوی بنچمارک آنتوتو، مشخصات اوپو R9S شامل برخورداری آن از دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل و همچنین استفاده از حسگر IMX398 سونی است. گفته شده که این حسگر از همان فناوری پیکسل‌های دوگانه موجود بر روی گوشی گلکسی اس 7 استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن دوربین سلفی نیز دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل خواهد بود. گرچه حسگری که برای این بخش به کار می‌رود احتمالا ابعادی کوچکتر خواهد داشت.

مشخصات فنی اوپو R9S در بنچمارک آنتوتو منتشر شد (1)در هر صورت قبل از معرفی رسمی، این گوشی در بنچمارک آنتوتو تست شده است. در این میان اطلاعات بسیار مهمی در مورد مشخصات اوپو R9S توسط این تست به بیرون درز کرده است که در تصویر شاهد آن هستید.

بر این اساس گوشی از یک نمایشگر فول اچ دی (احتمالا 5.5 اینچی) استفاده خواهد کرد و میزان حافظه رم آن نیز برابر با چهار گیگابایت خواهد بود. در کنار آن این گوشی به طور پیشفرض از 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

از نظر سخت افزاری این گوشی از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام با واحد گرافیکی آدرنو 506 بهره خواهد برد. محصول جدید اوپو به طور پیشفرض مجهز به نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو خواهد بود. میزان ظرفیت باتری آن نیز 3010 میلی‌آمپر ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع VOOC اوپو نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. داداش توی این رنج قیمت این بهتری گوشیه خیلی شیک و خاصه و دوربین های فوق العاده ایی داره ?

  2. مشخصات خوبی نداره 😐