گوشی Oppo R9s

گوشی Oppo R9s سرانجام هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد

شرکت اوپو که این روزها از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده تلفن همراه در چین یاد می‌شود، در نظر دارد در آینده‌ای نه چندان دور (29 مهرماه) از گوشی Oppo R9s که به نوعی اولین گوشی ساخت این شرکت با بهره‌گیری از لنز IMX398 سونی محسوب می‌شود، پرده بردارد.

هرچند اوپو در چند وقت اخیر به طور صریح کار بر روی گوشی مورد بحث را تایید یا رد نکرده است، با این حال چندی پیش شاهد انتشار یک تبلیغ تلویزیونی جدید از سوی این شرکت بودیم که در آن گوشی‌های مرموزی (احتمالاً  R9s و R9s Plus) نمایش داده شدند. علاوه بر این، اگرچه این محصول هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما شرکت سازنده از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آن را با توجه به اطلاعات مندرج در این صفحه آغاز کرده است.

در هر حال، تصاویری رندر شده منتسب به این محصول که امروز به واسطه منابع نزدیک به اوپو منتشر گردیده، نشان می‌دهد که گوشی Oppo R9s دارای فریمی تمام فلزی بوده و احتمالا این بار نیز با یک گوشی مناسب برای علاقه‌مندان به گرفتن تصاویر سلفی از سوی اوپو مواجه خواهیم شد.

بر اساس موارد منتشر شده از سوی بنچمارک آنتوتو، مشخصات اوپو R9S شامل برخورداری آن از دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل و همچنین استفاده از حسگر IMX398 سونی است. گفته شده که این حسگر از همان فناوری پیکسل‌های دوگانه موجود بر روی گوشی گلکسی اس 7 استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن دوربین سلفی نیز دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل خواهد بود. گرچه حسگری که برای این بخش به کار می‌رود احتمالا ابعاد کوچک‌تر خواهد داشت.

از آن جایی که گوشی Oppo R9s شباهت بسیار زیادی به اوپو‌ R9 دارد پس احتمالا نسخه R9S پلاس نیز مشابه R9 پلاس خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعات خاصی از نسخه پلاس این گوشی منتشر نشده است؛ اما در هر صورت گوشی R9 پلاس که قرار است R9S پلاس از روی آن ساخته شود از یک نمایشگر 6 اینچی با دقت فول اچ دی (1080 × 1920 پیکسل) به همراه تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام، بهره‌مندی از اندروید 6 مارشملو، چهار گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی پیش‌فرض استفاده می‌کند. علاوه بر آن این گوشی Oppo R9s دارای باتری 3010 میلی‌آمپر ساعت بوده که از فناوری شارژ سریع VOOC نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*