اچ تی سی بولت مجوز FCC را دریافت کرد

اچ تی سی بولت مجوز FCC را دریافت کرد

به تازگی خبرهای بسیار زیادی از یک گوشی مرموز از کمپانی تایوانی منتشر شده است که اچ تی سی بولت (HTC Bolt) نام دارد. امروز متوجه شدیم که یک محصول اندرویدی از این شرکت توانسته است مجوز FCC را دریافت کند که امکان دارد همان اچ تی سی بولت باشد.

چند روز پیش تصاویر واقعی مربوط به گوشی اچ تی سی بولت در فضای مجازی منتشر شد. البته در کنار تصاویر منتشر شده، اطلاعات بسیار مفیدی از مشخصات فنی آن نیز لو رفته بود. این که گوشی مزبور به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد.

اچ تی سی بولت مجوز FCC را دریافت کرد

در هر صورت امروز سازمان FCC برای یک دستگاه اندرویدی از شرکت اچ تی سی گواهینامه صادر کرده و البته این گوشی دقیقا از همان نسخه 7.0 اندروید نیز بهره‌مند است. از آن جایی که هیچ کدام از گوشی های این شرکت تایوانی به زمان معرفی رسمی خود نزدیک نیستند و البته مسلما هیچ کدام از آنها نیز به اندروید نوقا مجهز نمی‌شوند، در نتیجه بهترین حدس و پیش بینی ما این است که گوشی مرموزی که توانسته است این گواهینامه را دریافت کند اچ تی سی بولت خواهد بود. اگر این موضوع درست باشد، پس اسم مدل این گوشی 2PYB200 است.
اچ تی سی بولت مجوز FCC را دریافت کرددر تصویر بالا می‌توانید ببینید که چگونه می‌توان به اطلاعات مربوط به این مجوز (FCC ID) در یک گوشی هوشمند از نظر نرم افزاری دسترسی داشت. علاوه بر آن سازمان FCC تایید کرده است که گوشی اچ تی سی بولت از 4G LTE به همراه NFC، بلوتوث و وای فای با استاندارد 802.11ac نیز پشتیبانی خواهد کرد. فعلا اطلاعات دیگری در این زمینه منتشر نشده است.

بر اساس مواردی که قبلا منتشر شده بودند، گوشی هوشمند اچ تی سی بولت از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080p به همراه دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، میزان حافظه رم سه گیگابایتی و همچنین میزان حافظه داخلی پیشفرض 64 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت اچ تی سی قصد دارد سوکت جک 3.5 میلی متری صدا را از این گوشی حذف کند. این گوشی در امریکا تحت قرارداد با شرکت مخابراتی اسپرینت به فروش خواهد رفت. البته بهتر است بدانید که عرضه آن جهانی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*