مشخصات نسخه 2017 گلکسی J3 فاش شد

مشخصات نسخه 2017 گلکسی J3 فاش شد

بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده، شرکت سامسونگ در حال برنامه ریزی به منظور تولید یک گوشی هوشمند جدید از سری مقرون به صرفه یا همان J خود است. در حقیقت امروز مشخصات نسخه 2017 گلکسی J3 در بنچمارک گیک بنچ منتشر شد. در ادامه با هم این اطلاعات را مرور خواهیم کرد.

هفته پیش خبرهایی در مورد عرضه نسخه 2017 گوشی گلکسی J3 به کشور هند جهت آزمایش و بررسی، منتشر شد. البته جالب است بدانید که در این سری، گوشی های هوشمند دیگری نیز در حال تولید بوده و هم اکنون مراحل نهایی تست و ارزیابی خود را می‌گذرانند. در آن زمان اطلاعات خاصی از این گوشی به بیرون درز نکرد. اما حالا متوجه شدیم که اطلاعات مربوط به یک گوشی مرموز در بنچمارک گیک بنچ فاش شده است. این گوشی که احتمالا همان نسخه 2017 گلکسی J3 باشد، با اسم مدل SM-J327P شناخته می‌شود.

مشخصات نسخه 2017 گلکسی J3

در مورد مشخصات فنی این گوشی باید گفت که مدل 2017 سامسونگ گلکسی J3 به احتمال بسیار زیاد از تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد. میزان حافظه رم آن نیز برابر با دو گیگابایت خواهد بود. علاوه بر آن این تست مشخص کرد که گوشی مورد نظر از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو بهره‌مند خواهد بود.

البته شایعات قبلی نیز تعدادی از مشخصات نسخه 2017 گلکسی J3 را فاش کرده بودند. بر این اساس محصول جدید شرکت کره ای از یک نمایشگر 5.0 اینچی و باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. از آن جایی که این گوشی یک محصول ارزان قیمت و سطح مبتدی به حساب خواهد آمد در نتیجه نباید در مورد مشخصات فنی آن خیلی سخت‌گیر بود. در هر صورت به میزانی که هزینه می‌کنید، سرویس دریافت خواهید کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه یا قیمت این گوشی مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی خوبی نیست