گوشی هوشمند جدید نوکیا

دو گوشی هوشمند جدید نوکیا در سه ماهه‌ی دوم سال 2017 از راه خواهند رسید

دو گوشی هوشمند جدید نوکیا در نیمه دوم سال 2017 وارد بازارهای جهانی خواهند شد. شاید کمی عجیب باشد، اما علیرغم این واقعیت که با تولید نشدن یک گوشی هوشمند، برند مربوط به آن نیز فراموش خواهد شد، برند نوکیا همچنان در ذهن و قلب بسیاری از کاربران باقی مانده است. نام نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند، حس نوستالژی خاصی را القا می کند. پس از آنکه بخش موبایل نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد، این شرکت تمام داشته‌های خود را بر روی ویندوز فون شرط‌بندی کرد که شواهد نشان می دهد، چندان در این کار موفق نبوده است.

با این که این شرکت بزرگ به عنوان یک اسم ماندگار در گذشته صنعت ساخت تلفن همراه باقی مانده بود، اما به نظر می‌رسد که قصد دارد تا مجددا به این صنعت ورود کند. پس از عرضه تبلت اندرویدی نوکیا N1 این کمپانی تصمیم گرفت تا برنامه‌های خود را برای بازگشت مجدد به این بازار پرمنفعت تنظیم کند.

دو گوشی هوشمند جدید نوکیا در سه ماهه دوم سال 2017 وارد بازارهای جهانی خواهند شد

شرکت فندلاندی HMD Global که گوشی‌های ساخت خود را با برند نوکیا روانه بازار می کرد، گویا قصد دارد تا مجدد خودی نشان دهد. مدیر عامل بخش گوشی‌های همراه مایکروسافت در آسیا، جیمز رادرفورد (James Rutherfoord) در مصاحبه‌ای با رسانه‌های ویتنامی اعلام کرد که شرکت HMD Global تا دو گوشی هوشمند جدید را در کوارتر چهارم سال 2016 و یا حداکثر در اوایل سه ماهه دوم سال 2017 معرفی کند.

نوکیا به تازگی حضور خود را در کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2017) تایید کرد، اما بعید است که این شرکت بخواهد گوشی هوشمندی را در این نمایشگاه رونمایی کند. این تقریبا حتمی است که گوشی جدیدی با برند نوکیا در ماه های آینده رونمایی شود، فقط تنها چیزی که باقی می‌ماند زمان دقیق عرضه‌ی آنهاست. باید منتظر ماند؛ دیدن گوشی هوشمند جدید نوکیا می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*