شیائومی Mi MIX

فریب بزرگ: شیائومی Mi MIX یک گوشی بدون حاشیه نیست!

شیائومی درهفته جاری از گوشی هوشمند شیائومی Mi MIX با شعار صفحه نمایش فاقد حاشیه کناری رونمایی کرد. در تصاویر تبلیغاتی مربوط به این موبایل اندرویدی قدرتمند عملا هیچ حاشیه تصویری دیده نمی‌شد، اما وقتی این محصول را در دنیای واقعی به دست گرفتیم متوجه دروغ بزرگ شیائومی در تصاویر تبلیغاتی این گوشی شدیم و حاشیه‌ها کاملا با آن‌چه که می‌دیدیم متفاوت بودند.

همان‌طور که مستحضر هستید شرکت شیائومی طی هفته جاری از جذاب‌ترین گوشی هوشمند خود، شیائومی Mi MIX مجهز به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی غول‌پیکر با نسبت صفحه به ابعاد 91.3 درصدی رونمایی کرد.

شیائومی Mi MIX

شیائومی Mi MIX ؛ حاشیه‌هایی که به دروغ حذف شدند

در حالی که این شرکت چینی ادعا می‌کند گوشی هوشمند تازه تولید شده‌اش حاوی یک صفحه کاملا فاقد حاشیه کناری‌ست، با نگاه کردن به تصاویر این محصول در دنیای واقعی متوجه می‌شویم که واقعا اینگونه نخواهد بود. در واقع حاشیه‌هایی که در هنگام استفاده از این موبایل مشاهده می‌شود به مراتب ضخیم‌تر از آن چیزی است که در تصاویر تبلیغاتی مربوط به شیائومی Mi MIX مشاهده می‌شود؛ بنابراین شیائومی تنها قصد داد تا به فروشندگان احساس داشتن یک گوشی بدون حاشیه‌ دست بدهد و به آنها چنین حسی القا شود که این‌گونه نخواهد بود.

اما آیا واقعا دروغ لازم بود؟! ما هنوز هم بر این باوریم که شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) محصولی کاملا جذاب و خوب است، اما این برای یک شرکت خجالت‌آور خواهد بود که در تصاویر تبلیغاتی محصول خود چیزی را نشان دهد که با محصول اصلی در دنیای واقعی متفاوت است. با تماشای تصاویر زیر و مقایسه بین تصاویر واقعی و تبلیغاتی گوشی می میکس، قضاوت را به خودتان می‌سپاریم!

شارپ، خالق واقعی گوشی های بدون حاشیه

حتی اگر شیائومی از این تصاویر تبلیغاتی دروغین هم استفاده نمی‌کرد، می‌توانستیم از این گوشی به نیکی یاد کنیم. با این حال هیچ چیز جدیدی برای طراحی این محصول وجود ندارد. شرکت شارپ چند سالی می‌شود که در حال عرضه گوشی‌هایی با کمترین حاشیه ممکن نظیر این محصول است که از مهم‌ترین محصولات آن‌ها باید به Sharp Aquos Crystal ساخت سال 2014 اشاره کرد. هرچند که این محصول شرکت شارپ، یک گوشی 5 اینچی میان‌رده بوده و شیائومی Mi MIX مجهز به به‌روزترین سخت افزار موبایلی جهان است و تفاوت‌های سخت افزاری بین این دو گوشی زیاد است.

شیائومی Mi MIX

اگر شما در چین زندگی می‌کنید، می‌توانید در تاریخ 4 نوامبر (14 آبان) و با قیمت 520 دلار محصول جدید و غول‌پیکر شیائومی را خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*