ال جی G6 مجهز به اسکنر عنبیه و فاقد طراحی ماژولار خواهد بود (شایعه)

اسفند ماه سال جاری، ال جی از پرچمدار جدید سری جی محصولاتش، گوشی ال جی G6 رونمایی خواهد کرد. حال با توجه به عدم استقبال مصرف کنندکان از طراحی ماژولار پرچمدار فعلی آن‌ها یعنی مدل جی 5، به نظر می‌رسد که دیگر این غول فناوری کره‌ای تمایلی جهت ادامه این مسیر تازه طراحی را نداشته باشد و ال جی جی 6 (LG G6) فاقد طراحی ماژولار روانه بازار شود.

ماه فوریه سال جاری میلادی بود که شرکت کره‌ای ال جی از گوشی هوشمند ال جی جی 5 خود طی کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد. این محصول نسبت به نسل‌های گذشته خود تغییرات بسیار زیادی را نظیر طراحی نیمه ماژولار به خود می‌دید و اینگونه تصور می‌شد که ال جی با تغییر سبک طراحی محصولاتش، گام‌های محکم‌تری را برای افزایش سهم خواهی از بازار برداشته است.

قرار بود که این گوشی بتواند ال جی را به سمت جلو هل بدهد و مدیران این شرکت نیز انتظار داشتند که با جی 5 سالی متفاوت را برای بخش موبایلی خانواده ال جی رقم بزنند؛ اما این گوشی با تمام شایستگی‌هایی که داشت نتوانست از استقبال عمومی خوبی بهره مند شود. پس از آن نوبت به ال جی وی 20، فبلت قدرتمند این شرکت رسید که به لطف مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 و حذف آن از بازار، موفق شد عملکرد بهتری را در آغاز به نام خود رقم بزند و بار دیگر نام ال جی را در این حوزه در رده بهترین‌ها قرار دهد. حال کاربران در انتظار آن هستند که با پرچمدار آینده سری جی این شرکت، در اوایل سال آینده میلادی ملاقات کنند.

عقب گرد ال جی در طراحی موبایل؟

طبق معمول صنعت موبایل، هر روزی که به رونمایی یک دیوایس هوشمند نزدیک می‌شویم شایعات و اخبار پیرامون آن محصول بیشتر و بیشتر می‌شود. ال جی G6 نیز از این قاعده مستثنا نیست و به مرور زمان اخبار مربوط به این محصول معرفی نشده بیشتر از گذشته شنیده می‌شود. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد به عملکرد گذشته خود بازگردد و تمام کلیدهای فیزیکی پرچمدار آینده خود را به قسمت پشتی آن منتقل کند. با این اوصاف آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قاب پشتی به کار رفته در ال جی جی 6 همانند موبایل وی 20 جداشدنی باشد تا کاربران به راحتی قادر به تعویض باتری موبایلشان باشند؟

مشخصات گوشی ال جی G6

مشخصات احتمالی ال جی G6

در واقع پاسخ اصلی تمامی این پرسش‌ها و شایعات را باید طی مراسم رونمایی از این گوشی دریافت کرد؛ اما قطعا ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از ال جی G6 دستگیرمان خواهد شد. تنها چیزی که می‌توانیم با اطمینان از آن سخن بگوییم، تجهیز این گوشی به بالاترین سخت افزار موجود برای یک پرچمدار است. بنابراین شما می‌توانید انتظار داشته باشید که نسل آینده جی 5، از یک چیپست اسنپدراگون 830 همراه با یک رم با ظرفیت 6 گیگابایت بهره‌مند باشد.

دوربین هایی قدرتمند همراه با اسکنر عنبیه و اندروید 7.1 نوقا

علاوه بر آن اندروید 7.1 نوقا نیز احتمالا به صورت پیشفرض میزبان کاربران خواهد بود. البته استفاده از دوربین‌هایی قدرتمند در گوشی ال جی G6، مطابق پرچمدار فعلی آن‌ها گوشی ال جی جی 5 نیز دور از انتظار نیست و می‌تواند قابل پیش‌‌بینی باشد. بر اساس تازه‌ترین شایعات حتی عنوان می‌شود که این گوشی به یک اسکنر عنبیه چشم (گلکسی همانند نوت 7 سامسونگ) نیز مجهز شده است که برای اثبات این قضیه نیازمند زمان هستیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*