وان پلاس 4

وان پلاس 4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 830 در تابستان آینده از راه می‌رسد

در تازه‌ترین شایعات آمده است که گوشی وان پلاس 4 (OnePlus 4)، پرچمدار جدید شرکت وان پلاس به یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 830 مجهز خواهد بود. این چیپست که توسط سامسونگ یا TSMC تولید خواهد شد، سرعتی بالغ بر 3.0 گیگاهرتز را برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد. همچنین گفته می‌شود که پرچمدار جدید وان پلاس از یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر و اندروید 7 نوقا نیز برخوردار خواهد بود.

وان پلاس 4 ، تابستان آینده گرد و خاک خواهد کرد

به نظر می‌رسد شرکت وان پلاس برای آن که از رقبای خود در بازار جهانی عقب نیفتد قصد دارد به زودی جانشینی برای گوشی پرچمدار خود، وان پلاس 3 با نام وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) معرفی کند. گفته می‌شود که این گوشی 80 دلار گران قیمت‌تر از پرچمدار فعلی این تولیدکننده چینی خواهد بود. البته همراه با این افزایش قیمت پیشرفت‌های بزرگی همچون استفاده از یک چیپست اسنپدراگون 821 و یک صفحه نمایش با وضوح 2K نیز به ارمغان خواهد آمد.

اما پرچمدار سال آینده این شرکت، در تابستان بعدی رونمایی خواهد شد و اخیرا اطلاعاتی از این محصول به نام وان پلاس 4 (OnePlus 4) در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. بنا بر این اطلاعات، گوشی هوشمند وان پلاس 4 در ماه ژوئن یا جولای سال آینده به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهد شد. ظاهرا این موبایل اندرویدی به یک چیپست اسنپدراگون 830 مجهز خواهد بود.

وان پلاس 4

بر اساس شنیده‌ها قرار این چیپست معرفی نشده مبتنی بر پردازش 10 نانومتری سامسونگ تولید شود. با این حال به نظر می‌رسد که مسائل و مشکلات گلکسی نوت 7 موجب شده تا سامسونگ نتواند در زمان مقرر این چیپست‌ها را به کوالکام تحویل دهد و به همین دلیل احتمالا شرکت TSMC تولید آن‌ها را بر عهده خواهد داشت. البته این شرکت هنوز به تکنولوژی پردازش 10 نانومتری دست نیافته و این بدان معناست که این چیپست اگر توسط TSMC ساخته شود، به مراتب از قدرت و عملکرد پایین‌تری نسبت به زمانی که سامسونگ آن را بسازد، برخوردار خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که هنوز این شایعه تایید نشده است.

دعوت رقبا به میدان نبرد با پردازنده 3.0 گیگاهرتزی

در این پست انتشار یافته در ویبو همچنین عنوان شده است که سرعت پردازنده گوشی وان پلاس 4  (OnePlus 4)، چیزی حدود 3.0 گیگاهرتز خواهد بود که با یک پردازنده گرافیکی آدرنو 620 به قدرت‌نمایی می‌پردازد. علاوه بر این‌ها یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعت نور صفحه گوشی را برای ساعت‌ها روشن نگه داشته و اندروید 7 نوقا نیز میزبان کاربران خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه