طلسم های هری پاتر و شرکت گوگل

افزوده شدن طلسم های هری پاتر به جستجوی صوتی OK Google در اندروید

طلسم های هری پاتر به امکانات جدید گوگل اضافه شده است. گوگل با افزودن امکاناتی، گوشی اندوریدی شما را تبدیل به عصای جادوگری می‌کند که هری پاتر با استفاده از آن به جادوگری و طلسم دنیای اطراف خود می‌پرداخت.

طلسم‌ها در مجموعه کتاب‌های هری پاتر، وِردهایی هستند که جادوگران به زبان می‌آورند و با کمک آن‌ها عملیات جادویی را انجام داده یا هدایت می‌کنند. جادو در دنیای هری پاتر از خود شخص نشأت می‌گیرد، اما برای هدایت آن نیاز به چوب‌دستی جادویی هست.

شاید شما هم مایل باشید برخی از این طلسم‌ها را همان‌گونه که هری پاتر و دوستانش در مدرسه هاگوارتز انجام می‌دادند، اجرا کنید. گوگل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد؛ این شرکت با افزودن امکاناتی به گوشی‌های اندرویدی به شما این فرصت را می‌دهد تا مانند هری پاتر به یک جادوگر تبدیل شوید.

طلسم های هری پاتر گوشی شما را به عصای جادوگری تبدیل می‌کند

برنامه جستجوی گوگل وویس، سه طلسم جادویی را ایجاد کرده است؛ با گفتن“OK Google” و سپس“Lumos” چراغ قوه گوشی شما روشن می شود، بعد از آن کافیست واژه“Nox”را بر زبان آورید تا آن را خاموش کنید. همچنین با گفتن “OK Google”و در ادامه گفتن“Silencio” می توانید زنگ و نوتیفیکیشن گوشی را خاموش کنید. در کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر، طلسم “Lumos” عصای جادوگرها را روشن می‌کند و با گفتن “Silencio” همه انسان‌ها را ساکت می‌کند.

از سوی دیگر گوگل و برادران وارنر با اکران فیلم جدید این کمپانی، می‌خواهند کاربران علاقمند به گوگل وویس را با تجربه‌های جادویی دنیای هری پارتر در گوشی‌های اندرویدی خود هیجان‌زده کنند. قرار است فیلم “جانوران شگفت‌‌انگیز و زیست‌گاه آنها” که بر اساس کتابی از جی کی رولینگ خالق مجموعه کتاب‌های هری پاتر ساخته شده، به زودی اکران شود.

بر این اساس، استفاده از Google Street View به کاربر این فرصت را می‌دهد تا به گشت و گذار در دنیای فیلم “جانوران شگفت‌انگیز و زیست‌گاه آنها”  بپردازد که در واقع شهر نیویورک در دهه 20 میلادی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*