آغاز فروش گوشی لنوو فب 2 پرو

فروش گوشی لنوو فب 2 پرو آغاز شد ؛ نخستین گوشی حاوی گوگل تانگو

شرکت لنوو امروز رسما فروش گوشی مبتنی بر پروژه گوگل تانگو ، لنوو فب 2 پرو (Lenovo Phab 2 Pro) را آغاز کرد. نسخه آنلاک این فبلت با قیمت 500 دلار و از طریق وبسایت این شرکت به فروش می‌رسد. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی اندرویدی باید به چیپست اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی، صفحه 6.4 اینچی 2K و دوربین 16 مگاپیکسلی حاوی سیستم گوگل تانگو اشاره کرد.

بی‌تردید لنوو سال موفقیت‌آمیزی را سپری کرده است. همراه با عرضه یک دیوایس یونیک به نام یوگا بوک، این شرکت همچنین با عرضه محصولات موتو توانست محبوبیت خوبی را به دست آورد. خانواده جدید گوشی‌های موتو زد که چندین ماه پیش همراه با موتو مودهای دوست‌داشتنی رونمایی شدند، بهترین اسمارت فون ماژولار تاریخ را به ارمغان آوردند و اینک در بازار موبایل جهان به خوبی می‌درخشند.

امروز روزیست که لنوو قصد دارد یکی از جذاب‌ترین محصولات تاریخ خود، گوشی لنوو فب 2 پرو (Lenovo Phab 2 Pro) را به صورت رسمی روانه بازار کند.

آغاز فروش گوشی لنوو فب 2 پرواول از هر چیزی باید گفت که این گوشی با مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی در راه است. لنوو فب 2 پرو به یک صفحه نمایش غول پیکر 6.4 اینچ با وضوح قابل تقدیر 2560×1440 پیکسل (2K) مجهز شده است. این تمام ماجرا نیست؛ یک چیپست اسنپدراگون 652 همراه با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 6.0 مارشمالو این گوشی را جدا از قابلیت‌های دیگر آن به محصولی کاملا مناسب تبدیل کرده است.

ستاره اصلی این نمایش در واقع سیستم دوربین این گوشی چینی است. در قسمت پشتی این موبایل اندرویدی یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار دارد که در واقع مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل تانگو خواهد بود.

لنوو فب 2 پرو همراه با دوربین مجهز به تانگو خود قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که در هیچ گوشی هوشمند دیگری نمی‌توان آن‌ها را دید. پلتفرم تانگو و دوربین‌ها اجازه می‌دهند تا فب 2 پرو محیط اطراف که توسط لنزهای دوربین دیده می‌شود را شناسایی کرده و سپس بتواند یک نقشه برای خود در دنیای واقعیت افزوده بسازد که با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلفی میزبانی خواهد شد.

آغاز فروش گوشی لنوو فب 2 پرو

در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش چشمگیر اپلیکیشن‌های مخصوص سیستم گوگل تانگو خواهیم بود

در حال حاضر 35 اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی موجود است که می‌تواند تجربه کار با دوربین‌های تانگو را برای کاربران مهیا کرده و حتی تعدادی از آن‌ها بازی‌های واقعیت افزوده‌ای هستند که می‌توانند لذت تازه‌ای از تجربه بازی‌ها را برای کاربران لنوو فب 2 پرو (Lenovo Phab 2 Pro) به ارمغان آورند. از مهم‌ترین این اپلیکیشن‌ها باید به “Lowes Vision” اشاره کرد که به شما امکان اندازه‌گیری محیط منزلتان را می‌دهد تا بدانید چگونه مبلمان جدید را برای بهترین جایگیری در محیط داخلی خانه باید خریداری کنید. البته گوگل عنوان کرده است که به زودی تعداد اپلیکیشن‌های بیشتری برای تجربه تکنولوژی تانگو در فروشگاه اپلیکیشن‌ها قرار خواهد کرد.

قیمت لنوو فب 2 پرو

در حال حاضر این گوشی قدرتمند مبتنی بر پلتفرم تانگو به صورت رسمی با قیمت 500 دلار در وبسایت لنوو به فروش می‌رود. گفته می‌شود که حمل و نقل این گوشی به احتمال زیاد چیزی حدود 4 یا 5 هفته به طول خواهد انجامید؛ بنابراین هرچه زودتر این محصول را سفارش دهید به طبع زودتر برای شما ارسال خواهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدایش عجب چیزیه واقعا محشره

  2. عجب گوشی زده فدات بروم لنووا
    صفحه 6.4 اینچی 2K عجب چیزیه wow

  3. دروووووود بر lenovo