عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1

فروش غیر منتظره ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1 آغاز شد

از زمان قرار گرفتن محصولات رده‌بالای هوآوی همچون گوشی‌های سری Mate در زمره قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی، بازار شایعات برای آنان نیز بسیار داغ شد. به عنوان نمونه، اکنون هر از گاهی یک شایعه در مورد پرچمدار بعدی یعنی میت 9 شنیده می‌شود، با اینکه هنوز مشخص نیست که این کمپانی چه چیزی در آستین پنهان کرده است. این اتفاق رفته رفته به تمامی محصولات هوآوی سرایت کرد، تا جایی که دیدیم زمانی بازار شایعات مربوط به عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1 نیز حسابی رونق گرفته بود.

عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1 آغاز شد

روز گذشته تصاویر مربوط به یک ساعت مبتنی بر صفحه نمایش ای-پیپر (e-paper) به بیرون درز کرد که دارای صفحه‌ای گرد بوده و یک حلقه تقریبا نازک دور تا دور آن را در بر می‌گرفت. با در نظر گرفتن یک عکس تیزر و تبلیغ کننده ساعت هوشمند در راه هوآوی که ماه گذشته نمایان شد، این ساعت در ابتدا به نظر می‌رسید که همان ساعت مچی هوآوی باشد. البته، این بار شایعات فرصت عرض اندام زیادی پیدا نکرده و با گذشت زمان کوتاهی، عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1 در وب سایت Vmall به قیمت 700 یوآن (حدود 103 دلار) آغاز شد.

برای اطلاع بیشتر باید گفت که ای-پیپر به نوعی از صفحه نمایش بسیار کم‌مصرف اطلاق می‌شود که با یک باتری کوچک می‌تواند برای چندین روز سر پا مانده و در مقایسه با دیگر صفحات نمایش، خوانایی بسیار فوق‌العاده‌ای را در زیر نور مستقیم آفتاب ارائه کند. این سری را نباید با ای-اینک (e-ink) اشتباه گرفت، نوع دیگری که اگر چه مصرف باتری کمی دارد، اما نرخ تجدید (refresh) پایینی نیز داشته و هنوز از رنگ‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

عکس‌های منتشر شده تا پیش از عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1 در فروشگاه Vmall، می‌توانند تا حدودی به سوالات کلیدی و پایه‎ای درباره این محصول پاسخ دهند. بله، ساعت ضد آب بوده و به حسگر سنسور ضربان قلب مجهز شده است، پس می‌توانید با خیال راحت ضربان قلب خود را هنگام شنا کردن کنترل نمایید.

عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1هیچ دکمه سخت افزاری در این ساعت هوشمند مشاهده نشده و نشان می‌دهد تمامی دستورها از طریق صفحه نمایش لمسی منتقل خواهند شد. تا زمان عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1، هنوز مشخص نشده که دستگاه از چه سیستم عاملی استفاده می‌کند، اما ممکن است که برخلاف تصور همه، نه اندروید و نه تایزن در آن به کار رفته و در عوض هوآوی سفارشی‌سازی خود را به این منظور انجام دهد.

به نظر می‌رسد که هوآوی پی به جایگاه مستحکم خود در بازار گوشی‌های هوشمند برده و درصدد است تا در زمینه‌های دیگر گجت‌ها، اعم از گجت‌های پوشیدنی فعالیت کند. گوشی‌های ساخت این شرکت توسط کاربران در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند، از همین رو عرضه ساعت هوشمند هوآوی آنر اس 1 ممکن است توجه عده زیادی از این کاربران را به خود جلب کرده و آنان را به داشتن یک ست هوشمند و حرفه‌ای از گجت‌های هوآوی تشویق کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*