مشخصات سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017

مشخصات سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017 در بنچمارک گیک بنچ فاش شد

به تازگی مشخصات سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017 (Samsung Galaxy A3 2017) در بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است. البته جالب است بدانید که تقریبا یک ماه پیش، بخشی از این اطلاعات در بنچمارک جی اف ایکس بنچ نیز فاش شده بود. 

ماجرای معرفی گوشی های جدید شرکت سامسونگ بسیار جالب شده است؛ قبل از رونمایی رسمی آنها، اطلاعات و مشخصات هر گوشی در سه بنچمارک معروف دیده می‌شود. در تست گیک بنچ به عملکرد CPU تراشه موجود در گوشی امتیازی تعلق می‌گیرد. در تست آنتوتو به عملکرد ترکیبی سخت افزاری دستگاه امتیاز داده شده و بالاخره در بنچمارک جی اف ایکس بنچ عملکرد گرافیکی گوشی مورد سنجش قرار می‌گیرد. در هر بخش نیز قسمتی از اطلاعات فنی گوشی لو می‌رود.

مشخصات سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017

در هر صورت در ماه سپتامبر شاهد انتشار برخی اطلاعات مربوط به این گوشی در بنچمارک جی اف ایکس بنچ بودیم. اما حالا دوباره بخشی از اطلاعات آن در بنچمارک گیک بنچ که مربوط به ارزیابی عملکرد CPU چیپست بوده، منتشر شده است. بر این اساس نسخه 2016 گلکسی A3 که با اسم مدل SM-A320F شناخته می‌شود از تراشه اگزینوس 7870 سامسونگ استفاده خواهد کرد. این تراشه در بخش CPU دارای هشت هسته پردازشی بوده که با حداکثر فرکانس کاری 1.59 گیگاهرتز اطلاعات را انتقال می‌دهد. میزان حافظه رم این گوشی برابر با دو گیگابایت بوده و از طرفی به طور پیشفرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017این موبایل در بخش تک هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 751 و در قسمت چند هسته‌ای آن نیز امتیاز 4071 را به خود اختصاص داد. بر اساس اطلاعاتی که قبلا در مورد مشخصات فنی این گوشی فاش شده بود، گوشی مزبور از نمایشگری 4.7 اینچی با دقت اچ دی (720 × 1280 پیکسل) استفاده خواهد کرد. در تراشه اگزینوس 7870 علاوه بر هشت هسته در بخش CPU، شاهد قرارگیری واحد گرافیکی Mali-T830 نیز هستیم. میزان حافظه داخلی پیشفرض گوشی برابر با هشت گیگابایت بوده و دوربین اصلی دستگاه از حسگری با دقت 12 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی A3 مدل 2017 به حساب خواهد آمد.

با توجه به این که نسخه پیشین گلسی ای 3 در ماه دسامبر سال میلادی کنونی معرفی شد پس احتمالا نسخه 2017 آن نیز اواخر ماه میلادی کنونی یا اوایل ماه میلادی آینده رسما توسط شرکت کره‌ای معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه