کاهش عرضه گوشی های سونی

کاهش عرضه گوشی های سونی در سال 2016 میلادی

بخش موبایل سونی پس از جدایی از شرکت اریکسون، شروع بسیار خوبی داشت و محصولات سری اکسپریا (Xperia) از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند. زمانی تعداد محصولات اندرویدی تولید شده توسط این شرکت بیش از هر کمپانی دیگری بود، اما حالا شرایط فرق کرده و ما شاهد کاهش عرضه گوشی های سونی در سال جاری هستیم.

بازار اورپا، عامل اصلی کاهش عرضه گوشی های سونی در سال 2016 میلادی اعلام شده

پیش از این مدیران سونی از عرضه 20 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016 میلادی خبر داده بودند که به نظر می‌رسد با عدم استقبال کاربران، این میزان به 17 میلیون دستگاه کاهش پیدا کرده است. سونی بازار موبایل کشورهای اروپایی را عامل اصلی کاهش عرضه محصولات خود می‌داند.

از آنجایی که سازندگان تمرکز اصلی خود را بر روی تولید گوشی‌های رده بالا و قدرتمندتر قرار داده، انتظار نمی‌رود که سود عملیاتی این شرکت کاهش پیدا کند. هر چند این حالت خوش‌بینانه و سود عملیاتی بسیار پایین سونی در سه ماهه سوم سال 2016 که تنها 37 میلیون دلار بوده، نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای این شرکت بزرگ باشد.

با این حال فروش گوشی‌های شرکت سونی نسبت به همین زمان در سال 2015، 1.67 میلیون دلار (39.6 درصد) کاهش داشته که می‌تواند وضعیت بحرانی این شرکت را تشدید کند.

کاهش عرضه گوشی های سونی کاهش عرضه گوشی های سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امسال که xz زده عالیه
    دوربین با کیفیت
    سخت افزار قوی
    و بسیار بسیار بسیار زیبا ???
    نمیدونم چرا عرضه گوشی هاش رو کم کرده؟؟!