جبران خسارت سامسونگ

آخرین برنامه‌های سامسونگ برای جبران خسارت گلکسی نوت 7 و کسب اعتماد مجدد مشتریان

از متوقف شدن خط تولید گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)، جمع آوری تمامی دستگاه‌های موجود در بازار و اعلام رسمی پایان عمر این گوشی زمان قابل توجهی می‌گذرد، اما هنوز نتایج آن با وجود جبران خسارت سامسونگ باقی مانده و برند این کمپانی را تحت تاثیر خود قرار داده است. طی این پروژه ناموفق، نه تنها یکی از غول‌های سرشناس دنیای تکنولوژی ضرر مالی فراوانی کرد، بلکه برندی را که سال‌های طولانی برای ساخت آن تلاش کرده بود را اکنون در خطر کاهش محبوبیت جهانی می‌بیند.

جبران خسارت سامسونگ و تلاش برای بهبود چهره این برند

سامسونگ، در مقایسه با دوران شکوهمند پیشین خود، اکنون در شرایط نامساعدی به سر می‌برد، اما به گفته گرگوری لی (Gregory Lee)، رئیس این کمپانی در آمریکای شمالی، این وضعیت به زودی بهبود یافته و با جبران خسارت سامسونگ و کسب مجدد اعتماد کاربران، این برند مجددا در رده‌های نخست فروش گوشی‌ هوشمند خواهد ایستاد. وی در جریان حضور خود در یک کنفرانس در آتلانتا، عنوان کرد که 2017، سال بازسازی اعتماد به نفس این کمپانی خواهد بود. بر اساس گفته‌های لی، جبران خسارت سامسونگ بابت پروژه ناموفق گلکسی نوت 7 تاکنون به میزان 80 درصد با فراخوانی گوشی از سراسر جهان پیش رفته که با تلاش شبانه روزی و بی‌ وقفه کارمندان شرکت ، طی 50 روز گذشته به دست آمده است.

ما در حال بررسی تمامی ابعاد پروژه، اعم از ریز به ریز فرآیند تولید آن هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم با اعتماد به نفس کامل، مدعی پیدا کردن مشکل باشیم، تا به این صورت از پدید آمدن موارد مشابه در پروژه‌های بعدی جلوگیری کنیم. جبران خسارت سامسونگ بی‌ وقفه و پر تلاش ادامه خواهد داشت تا اعتماد مشتریان، خریداران، توزیع کنندگان و دولت‌ها را مجددا کسب کرده و برند جهانی خود را به شکوه سابق برسانیم.

جبران خسارت سامسونگبه نظر می‌رسد پروژه ساخت گلکسی اس 8 اولین قدمی است که کمپانی برای شاد کردن مجدد کاربران برداشته است. شایعات خبر می‌دهند که شاهد ویژگی‌های بسیار جذابی در این گوشی‌ خواهیم بود که کمک شایانی به جبران خسارت سامسونگ خواهند کرد. وجود دستیار صوتی، صفحه نمایش خمیده و کاملا کشیده به طرفین، قرار دادن حسگر اثر انگشت درست زیر صفحه نمایش و استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اسنپ دراگون از جمله این شایعات هستند.

در ادامه این برنامه و طی یک گفتگو با مدیر اجرایی اپراتور AT&T، گلن لوری (Glenn Lurie)، گرگوری لی صحبت از نوآوری در صنعت را به میان آورد. او معتقد است که مشتریان یک رابط کاربری ساده که به خوبی کار می‌کند را ترجیح داده و از چندگانگی در رابط کاربری خسته شده‌اند. البته، برای تایید حرف وی کمی مردد هستیم، مگر اینکه بخواهیم به طور صد در صدی فقط بخش “کارکرد صحیح رابط کاربری” را تایید کنیم.

لی با گذر از صحبت‌های خود درباره جبران خسارت سامسونگ ، به پیاده سازی آزمایشی نسل جدید شبکه‌ موبایل اشاره کرد که در سال 2017 اتفاق خواهد افتاد. وی وعده داد که نسل پنجم شبکه موبایل (5G) به میزان 20 الی 50 برابر دریافت فایل در اینترنت را سرعت بخشیده و در مقایسه با نسل برتر کنونی (4G)، قاعده بازی را به طور کلی تغییر خواهد داد. البته، هنوز زمان تبدیل شدن این نسل به یک استاندارد رسمی بی‌سیم کاملا نامشخص است، مخصوصا اینکه نمی‌دانیم از چه زمانی نخستین گوشی‌های هوشمند، با پشتیبانی از 5G ارائه خواهند شد.

در پایان تمامی این صحبت‌ها، لی به چشم‌ انداز تکنولوژی در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد. وی معتقد است با افزایش سرعت، هوش مصنوعی و AR/VR (واقعیت افزوده و واقعیت مجازی) محدود شده کنونی می‌توانند بهتر با یکدیگر ترکیب شده و انقلاب بزرگی را در عرصه تکنولوژی‌های روز به وجود بیاورند.

بسیاری از کاربران با هدست‌های واقعیت مجازی و نحوه کارکرد آن‌ها آشنایی دارند، اما بد نیست درباره واقعیت افزوده (Augmented Reality) بدانید که AR یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. وجه تمایز اصلی بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این است که در VR ، کلیهٔ عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده توسط کامپیوتر هستند، در حالی که در AR بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود داشته و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ادم نباید بایه حادثه کلا نگاه بدبینانه داشته باشه به این موضوع..هنوزم که هنوز سامسونگ توجایگاه اول جاخشک کرده…مطمعن باشید به معنای واقعی شکست آغاز پیروزیه اونم واسه چشم بادامی ها(جدای ازکره شمالی)همین ژاپن رومثال میزنم بعدازداستان هیروشیما بمب اتم دوباره برخاستن وازهمه دنیاهم جلو زدن..سامسونگ هم ازاین قاعده مستثنا نیست…

  2. حتما این بار در تدارک تا یه بمب هسته‌ای موبایلی تولید کنه که به علاوه سوختن ماشین و دست و صورت، کل خونه آدم رو رو سرش خراب کنه!!
    ???????

    • واقعا اینطور نیست 🙂 سامسونگ خدمات زیادی به دنیای گوشی های هوشمند ارائه کرده و این لیاقت رو داره که کاربران بهش باز هم اعتماد کنند. البته، نمیدونم اگ جزو اون کسایی که انگشتشون بعد از ترکیدن گوشی قطع شده بودم، باز هم میزدم این حرفو یا نه 🙁

    • نظر متعصبی و اپلی بودنت تو حلقت .. شما برو گوشی چند میلیونیو پر از محدودیتتو بخر برو جلوی آینه عکس بگیر تو چه میدونی گوشی چیه