تیزرهای ویدیویی گوشی میت 9 و میت 9 پورش دیزاین

تماشا کنید: تمام ویدیوهای تبلیغاتی دو گوشی میت 9 و میت 9 پورش دیزاین

گوشی میت 9 (Mate 9) و میت 9 پورش دیزاین (Mate 9 Porsche Design)، پرچمداران جدید شرکت هواوی هستند که شب گذشته شاهد رونمایی رسمی از آن‌ها بودیم. حال پس از گذشت یک روز، نخستین ویدیو تبلیغاتی مربوط به این دو موبایل به صورت رسمی منتشر شده که تماشای آن برای علاقه‌مندان به برند هواوی خالی از لطف نخواهد بود.

شب گذشته اتفاق مثبتی در تاریخ کمپانی چینی هواوی رقم خورد تا بار دیگر ثابت شود استراتژی این شرکت رقابت با بزرگان صنعت موبایل نظیر سامسونگ و اپل است. سال گذشته مدیران ارشد هواوی در صحبت‌های خود به صراحت عنوان می‌کردند که به دنبال ارتقا سطح محصولاتشان و کسب رده نخست برترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جهان هستند.

گوشی میت 9 و میت 9 پورش دیزاین

این شرکت چینی در حال حاضر پس از سامسونگ و اپل، در رده سوم برترین‌های حوزه موبایل بوده و با رونمایی از گوشی میت 9 (Huawei Mate 9) نشان داد که برنامه‌های بزرگی را در سر می‌پروراند. این گوشی پرقدرت به یک صفحه نمایش بزرگ جثه 5.9 اینچی فول اچ دی مجهز است و در زیر قاب زیبای آن نیز چیپست مدرن هایسیلیکون کایرین 960، رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، دو دوربین پشتی 20+12 مگاپیکسلی برند لایکا و سیستم عامل اندروید 7 نوقا به قدرت نمایی می‌پردازند.

علاوه بر این شب گذشته در اتفاقی جذاب، همکاری بین دو کمپانی چینی هواوی و خودروساز آلمانی پورش صورت گرفته بود که بر اساس آن شاهد رونمایی از یک نسخه اختصاصی شده به نام هواوی میت 9 پورش دیزاین (Huawei Mate 9 Porsche Design) بودیم. این نسخه از گوشی هواوی به یک صفحه نمایش کوچکتر 5.5 اینچی با وضوح بالای QHD بهره می‌برد که ارائه کننده تراکم پیکسلی 534ppi خواهد بود. با توجه به این کاهش در اندازه اما هواوی همچنان از یک باتری قابل تقدیر 4.000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب باریک 7.5 میلی‌متری این گوشی استفاده کرده است که می‌تواند بازدهی خیره کننده‌ای را داشته باشد. از دیگر مشخصات این گوشی باید به چیپست کایرین 960، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

شاید تا به امروز اخبار و تصاویر مختلفی را از این محصول مشاهده کرده باشید؛ اما این کمپانی از انتشار ویدیوهای تبلیغاتی دو گوشی میت 9 و میت 9 پورش دیزاین خودداری کرده بود. اینک اگر از علاقه‌مندان برند هواوی هستید، تماشای این ویدیوها می‌تواند برای شما جذاب باشد.

در این ویدیوهای تبلیغاتی به بخش‌های جذاب پرچمدار جدید شرکت هواوی نظیر نسل دوم دوربین های برند لایکا با قدرت ضبط ویدیوهای 4K، رابط کاربری EMUI 5 و همچنین تکنولوژی سوپرشارژ (شارژ سریع گوشی) اشاره شده است. البته در این ویدیو تنها به طراحی مدل دیگر این گوشی به نام پورش دیزاین پرداخته شده است؛ ولی ما انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک ویدیوهای بیشتری را در ارتباط با هر دو این محصولات مشاهده کنیم.

تیزر تبلیغاتی میت 9: فیلمبرداری با وضوح 4K

تیزر تبلیغاتی میت 9: تکنولوژی شارژ سریع SuperCharge

تیزر تبلیغاتی میت 9: رابط کاربری EMUI 5.0

تیزر تبلیغاتی میت 9: نسل دوم دوربین های لایکا

تیزر تبلیغاتی میت 9 پورش دیزاین: پیش به سوی عاشقان خودرو

معرفی رابط کاربری EMUI 5.0 هواوی


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اګه یه همچین فیلم برداری داشته باشه شاهکاره اس سون ایج رو تعویض میکنم با میت۹

  2. پورشه خودروساز فرانسوی! مگه دفترش اشتوتگارت آلمان نیست؟